Tekil Mesaj gösterimi
Eski 08 Eylül 2022, 05:47   #3
Çevrimdışı
Savay
Savay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Dünyanın En Nefret Edilen Mobil Uygulamaları Hangileri?

Şöyle diyeyim çok fazla hata verip çöktüğü için, bazen aşırı ram kullanımı yüzünden veya hantal olduğu için Facebook Messenger bir zamanlar benim de en nefret ettiğim uygulama idi hatta elimden geldiğince hep yeriyordum ve 1 yıldız verip içimi dökmüştüm Google Play Store'da.
Fakat şu anda saydıklarımın hepsini aşmış durumda ve de yenilikler ekleyerek gönlümü kazanmış halde. Nefret etmem için hiçbir sebep yok.


Disney+ hakkında düşüncem yok lakin yıllar sonra Netflix indirdim ve denedim bence Netflix çok çok başarılı bir uygulama. Ellerinde olanı daha da iyileştirip rahat ve kullanışlı hale getirmişler. Şahsen beğendim.

Twitter'dan nefret etmek ise saçma bence.


İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.