![]() |
|
|
|
|
#1 |
|
Çevrimiçi
|
Bu Psikolojik Teste Göre Sen Hangi Duygunun Esirisin?
Bu Psikolojik Teste Göre Sen Hangi Duygunun Esirisin?
![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#2 |
|
Çevrimiçi
|
Kaygı!
Sen kaygı çekme duygusunun esiri altındasın. Hayatını yönlendiren ve bedenini etkisi altına alan bu duygu peşini bırakmıyor. Her olayda veya düşüncede olayların en kötüsünü düşünüyor ve ne yapacağını bilemiyorsun. İnsanlar zaman zaman bu dönemlerden geçer ve geleceğini düşünmekten kendini alıkoyamaz. Sen de son zamanlarda bir panik halindesin. Sürekli karamsarlığa odaklanıp, kendini dibe çekiyorsun. Belki de fark etmeden hayatını bu duyguyla şekillendiriyorsun. Yaşadığımız olumsuz şartlar psikolojik olarak hepimizi etkiledi aslında. Kimimiz kendimizi kontrol edebilirken kimimiz de bu akıntıda sürüklenip gidiyoruz. Ortada hiçbir şey yokken, hayatında olan olayları ve kendini sorgularken bulabiliyorsun. Yani sürekli bir düşünce halindesin ve bundan kaçamıyorsun. Bir anın bir anını tutmuyor. Sık sık duygu değişikliği yaşayabiliyorsun. Akışa bırakmak yerine bazı şeyleri takıntı haline getirebiliyorsun. Söylenilen tek bir söz senin gününü veya bütün haftanı etkileyebiliyor. O yüzden seni etkisi altına altına alan duygu şu anda kaygı diyebiliriz... ![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#3 |
|
Çevrimdışı
![]() Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
Aşk! Sen aşk duygusunun esiri altındasın! İnsanlara, hayvanlara veya dünyadaki diğer tüm canlılara karşı sevgi dolusun. İçinde bitmek tükenmek bilmeyen saf ve temiz duygular var. Özellikle insan ilişkilerinde oldukça anlayışlı, güzel duygularla yaklaşan ve karşındaki insanı mutlu etmek isteyen bir insansın. İnsanlardan ziyade yapacağın bir işi de aşkla ve şevkle yapmak istersin. Bu seni hem daha mutlu hem de daha dinamik bir insan yapıyor. Aşkla yapılan her işin sonucunda müthiş bir şey ortaya çıkıyor. O yüzden sen bu duygunun esiri altındasın. Yaşamı seviyorsun ve onları hissetmek istiyorsun. Elbette bunu her dakika yaşamıyorsun ama hayatının çoğunluğunda bu yoğun duyguyu hissederek yaşıyorsun. Sen aşk insanısın, öyle kötü duyguları düşünmek istemiyorsun. Aslında içinde kötü duygular yok değil, sonuçta herkesin içinde iyi ve kötü duygular vardır. Önemli olan hayatında bunların hangisine daha çok yer vereceğindir. Sen aşk, sevgi, güzellik duygularını tercih ediyor ve bu duyguların seni esir almasını istiyorsun... ![]() :asabi: it is not my cup of tea
|
|
|
#4 |
|
Çevrimdışı
|
Aşk!
Sen aşk duygusunun esiri altındasın! İnsanlara, hayvanlara veya dünyadaki diğer tüm canlılara karşı sevgi dolusun. İçinde bitmek tükenmek bilmeyen saf ve temiz duygular var. Özellikle insan ilişkilerinde oldukça anlayışlı, güzel duygularla yaklaşan ve karşındaki insanı mutlu etmek isteyen bir insansın. İnsanlardan ziyade yapacağın bir işi de aşkla ve şevkle yapmak istersin. Bu seni hem daha mutlu hem de daha dinamik bir insan yapıyor. Aşkla yapılan her işin sonucunda müthiş bir şey ortaya çıkıyor. O yüzden sen bu duygunun esiri altındasın. Yaşamı seviyorsun ve onları hissetmek istiyorsun. Elbette bunu her dakika yaşamıyorsun ama hayatının çoğunluğunda bu yoğun duyguyu hissederek yaşıyorsun. Sen aşk insanısın, öyle kötü duyguları düşünmek istemiyorsun. Aslında içinde kötü duygular yok değil, sonuçta herkesin içinde iyi ve kötü duygular vardır. Önemli olan hayatında bunların hangisine daha çok yer vereceğindir. Sen aşk, sevgi, güzellik duygularını tercih ediyor ve bu duyguların seni esir almasını istiyorsun... ![]() The most beautiful things in the world
cannot be seen or touched, they are felt with the heart. |
|
|
#5 |
|
Çevrimiçi
|
Aşk!
Sen aşk duygusunun esiri altındasın! İnsanlara, hayvanlara veya dünyadaki diğer tüm canlılara karşı sevgi dolusun. İçinde bitmek tükenmek bilmeyen saf ve temiz duygular var. Özellikle insan ilişkilerinde oldukça anlayışlı, güzel duygularla yaklaşan ve karşındaki insanı mutlu etmek isteyen bir insansın. İnsanlardan ziyade yapacağın bir işi de aşkla ve şevkle yapmak istersin. Bu seni hem daha mutlu hem de daha dinamik bir insan yapıyor. Aşkla yapılan her işin sonucunda müthiş bir şey ortaya çıkıyor. O yüzden sen bu duygunun esiri altındasın. Yaşamı seviyorsun ve onları hissetmek istiyorsun. Elbette bunu her dakika yaşamıyorsun ama hayatının çoğunluğunda bu yoğun duyguyu hissederek yaşıyorsun. Sen aşk insanısın, öyle kötü duyguları düşünmek istemiyorsun. Aslında içinde kötü duygular yok değil, sonuçta herkesin içinde iyi ve kötü duygular vardır. Önemli olan hayatında bunların hangisine daha çok yer vereceğindir. Sen aşk, sevgi, güzellik duygularını tercih ediyor ve bu duyguların seni esir almasını istiyorsun... ![]() ...
Her nokta bir bitişken, ben sana üç nokta koydum... Yanyana gelen bu üç nokta, boğazımda düğümlenen sana söyleyemediğim yarım bıraktığın karanlığım... Bitirmeye cesaret edemediğim harflerim... Keşfedilmemiş bir şarkının notasında dans eden bir kadının gölgesi... Bazen korku, bazen hüzün, bazen sevinç... Tamamlanmamış Sen ve Ben.. |
|
|
#6 |
|
Çevrimdışı
|
Aşk!
Sen aşk duygusunun esiri altındasın! İnsanlara, hayvanlara veya dünyadaki diğer tüm canlılara karşı sevgi dolusun. İçinde bitmek tükenmek bilmeyen saf ve temiz duygular var. Özellikle insan ilişkilerinde oldukça anlayışlı, güzel duygularla yaklaşan ve karşındaki insanı mutlu etmek isteyen bir insansın. İnsanlardan ziyade yapacağın bir işi de aşkla ve şevkle yapmak istersin. Bu seni hem daha mutlu hem de daha dinamik bir insan yapıyor. Aşkla yapılan her işin sonucunda müthiş bir şey ortaya çıkıyor. O yüzden sen bu duygunun esiri altındasın. Yaşamı seviyorsun ve onları hissetmek istiyorsun. Elbette bunu her dakika yaşamıyorsun ama hayatının çoğunluğunda bu yoğun duyguyu hissederek yaşıyorsun. Sen aşk insanısın, öyle kötü duyguları düşünmek istemiyorsun. Aslında içinde kötü duygular yok değil, sonuçta herkesin içinde iyi ve kötü duygular vardır. Önemli olan hayatında bunların hangisine daha çok yer vereceğindir. Sen aşk, sevgi, güzellik duygularını tercih ediyor ve bu duyguların seni esir almasını istiyorsun... |
|
|
#7 | |
|
Çevrimdışı
![]() Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
Alıntı:
![]() "İlim Çin'de bile olsa ara." dediler.
Onlar aklı bir kutuya kilitlediler. |
|
|
|
#8 |
|
Çevrimdışı
|
Yalnızlık! Seni etkisi altına alan ve hayatını yönlendiren duygu şu anda yalnızlık! Kendini çoğunlukla yalnız hissediyor ve içine kapanıyorsun. Sevdiklerinle konuşmak bile bazen sana keyif vermiyor. Belki karşındaki insanların seni anlamadığını düşünüyorsun. O yüzden muhabbet edebilmek bile sana eziyetmiş gibi gelebiliyor. Kendi başına olmak, düşünmek ve yorumlamak seni daha iyi hissettiriyor. Duygularını birileriyle paylaşmak istemiyorsun. Düşündüğün veya hissettiğin şeyleri tek başına yaşamak istiyorsun. Bu da senin yalnız olduğunu ya da olmak istediğini gösteriyor. Hayatına kolay kolay insan almıyorsun. Eğer alacaksan fazlasıyla temkinli davranıyorsun. Kalabalığı sevmiyor, sakin ortamlarda olmaktan keyif alıyorsun. Kendi alanına kimsenin girmesine izin vermiyorsun. Bu bazen seni iyi hissettirse de bazen de kötü hissettirebiliyor. İnsanların ne düşündüğü ya da söylediği pek umrunda değil. Yani bir şeyler anlatıyorlar ama boşluğa söylüyorlar gibi hissediyorsun. O yüzden sen yalnızlık duygusunun esiri altındasın... |
|
|
#9 | |
|
Çevrimdışı
![]() Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
Alıntı:
benim de.. ![]() ..
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
|
#10 |
|
Çevrimdışı
|
Sen kaygı çekme duygusunun esiri altındasın. Hayatını yönlendiren ve bedenini etkisi altına alan bu duygu peşini bırakmıyor. Her olayda veya düşüncede olayların en kötüsünü düşünüyor ve ne yapacağını bilemiyorsun. İnsanlar zaman zaman bu dönemlerden geçer ve geleceğini düşünmekten kendini alıkoyamaz. Sen de son zamanlarda bir panik halindesin. Sürekli karamsarlığa odaklanıp, kendini dibe çekiyorsun. Belki de fark etmeden hayatını bu duyguyla şekillendiriyorsun. Yaşadığımız olumsuz şartlar psikolojik olarak hepimizi etkiledi aslında. Kimimiz kendimizi kontrol edebilirken kimimiz de bu akıntıda sürüklenip gidiyoruz. Ortada hiçbir şey yokken, hayatında olan olayları ve kendini sorgularken bulabiliyorsun. Yani sürekli bir düşünce halindesin ve bundan kaçamıyorsun. Bir anın bir anını tutmuyor. Sık sık duygu değişikliği yaşayabiliyorsun. Akışa bırakmak yerine bazı şeyleri takıntı haline getirebiliyorsun. Söylenilen tek bir söz senin gününü veya bütün haftanı etkileyebiliyor. O yüzden seni etkisi altına altına alan duygu şu anda kaygı diyebiliriz...
|
| Yer İmleri |
| Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|
| Forum | Bilgilendirme | Künye |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc. Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece |
Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir. |
|