04 Mart 2022, 04:06
|
#15
|
|
Çevrimdışı
Reyhan
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
Cevap: En Kötü Özelliğin Ne? - Test
" Senin en kötü tarafın kıskançlığın. Sende acayip bir sahiplenme duygusu var ve sahiplendiğin kişiye sonuna kadar bağlanıyor, bu konuda da sınır tanımıyorsun. Sen bu kadar bağlıyken, karşıdan da aynı bağlılığı bekliyorsun haliyle. Ayrıca insanların ne dediği ve nasıl düşündüğüyle çok ama çok ilgileniyorsun; bu da seni gergin bir insan yapıyor. Bunun nedeni aslında çok basit: Sen insanları umursayan birisin. Kısaca sende sevgiyi paylaşmak diye bir şey yok; bir şey seninse senindir! "
Yazının sonu o kadar ben ki.. Ben asla sevdiklerimi paylaşamam. İlgi manyağı da değilim, bunu kıskançlık olarak da görmüyorum. Sevdiklerim bana özel olsun istiyorum ya çok bir şey istemiyorum. Git başkasını sev arkadaşım benim sevdiğimi benden çok sevme
|
|
|
|