![]() |
|
|
#1 |
|
Çevrimiçi
|
En Kötü Özelliğin Ne? - Test
En Kötü Özelliğin Ne? - Test
![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#2 |
|
Çevrimiçi
|
Bencillik!
Senin en kötü yanın bencilliğin. Dünya senin etrafında dönüyor. Bu dünyadaki en önemli şeyse kendin, keyfin ve kahyası; gerisi senin için teferruat. Ayrıca senin mükemmeliyetçilik gibi bir özelliğin daha var; yetinmiyorsun, senin için hep daha iyisi vardır hiç şüphesiz. Egonsa tavan fakat neyse ki egon IQ'ndan yüksek değil. Amma velakin sen bencil olduğunu hiçbir zaman inkar etmedin, ki bu dünya üstündeki istisnasız herkes bencildir. Sen en azından ikiyüzlülük maskesi takmıyorsun suratına. ![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#3 |
|
Çevrimdışı
![]() Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
Kıskançlık! Senin en kötü tarafın kıskançlığın. Sende acayip bir sahiplenme duygusu var ve sahiplendiğin kişiye sonuna kadar bağlanıyor, bu konuda da sınır tanımıyorsun. Sen bu kadar bağlıyken, karşıdan da aynı bağlılığı bekliyorsun haliyle. Ayrıca insanların ne dediği ve nasıl düşündüğüyle çok ama çok ilgileniyorsun; bu da seni gergin bir insan yapıyor. Bunun nedeni aslında çok basit: Sen insanları umursayan birisin. Kısaca sende sevgiyi paylaşmak diye bir şey yok; bir şey seninse senindir! ![]() :asabi: it is not my cup of tea
|
|
|
#4 |
|
Çevrimdışı
|
Kıskançlık!
Senin en kötü tarafın kıskançlığın. Sende acayip bir sahiplenme duygusu var ve sahiplendiğin kişiye sonuna kadar bağlanıyor, bu konuda da sınır tanımıyorsun. Sen bu kadar bağlıyken, karşıdan da aynı bağlılığı bekliyorsun haliyle. Ayrıca insanların ne dediği ve nasıl düşündüğüyle çok ama çok ilgileniyorsun; bu da seni gergin bir insan yapıyor. Bunun nedeni aslında çok basit: Sen insanları umursayan birisin. Kısaca sende sevgiyi paylaşmak diye bir şey yok; bir şey seninse senindir! ![]() The most beautiful things in the world
cannot be seen or touched, they are felt with the heart. |
|
|
#5 | |
|
Çevrimdışı
![]() Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
Alıntı:
![]() "İlim Çin'de bile olsa ara." dediler.
Onlar aklı bir kutuya kilitlediler. |
|
|
|
#6 |
|
Çevrimiçi
|
İnsanları manipüle etmek!
Senin en kötü özelliğin, insanları manipüle edip, istediğini yaptırabilmen. Kurnazsın; daha yeni tanıştığın birisini bile saniye de çözüyor, onun zayıf - güçlü noktalarını belirleyip anında strateji belirleyebiliyorsun. Mesala karakteriniz güçlü olduğunu iddia eden birini mi gördün diyelim; Bir anda söz dinleyen birisini gibi görünüp ona yaptırabiliyorsun. O da kendi aklıyla yapmış zannediyor ki: işte tam olarak manipüle etmenin tanımlaması bu! Zekisin, insan sarrafısın, cin gibisin! ;kral;;kral; ![]() ...
Her nokta bir bitişken, ben sana üç nokta koydum... Yanyana gelen bu üç nokta, boğazımda düğümlenen sana söyleyemediğim yarım bıraktığın karanlığım... Bitirmeye cesaret edemediğim harflerim... Keşfedilmemiş bir şarkının notasında dans eden bir kadının gölgesi... Bazen korku, bazen hüzün, bazen sevinç... Tamamlanmamış Sen ve Ben.. |
|
|
#7 |
|
Çevrimdışı
|
İnsanları manipüle etmek!
Senin en kötü özelliğin, insanları manipüle edip, istediğini yaptırabilmen. Kurnazsın; daha yeni tanıştığın birisini bile saniyede çözüyor, onun zayıf-güçlü noktalarını belirleyip anında strateji belirliyorsun. Mesela karakterinin güçlü olduğunu iddia eden birini mi gördün diyelim; bir anda söz dinleyen birisi gibi görünüp ona istediğini yaptırabiliyorsun. O da kendi aklıyla yapmış zannediyor ki: işte tam olarak manipüle etmenin tanımlaması bu! Zekisin, insan sarrafısın, cin gibisin cin! |
|
|
#8 |
|
Çevrimdışı
![]() Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
![]() "İlim Çin'de bile olsa ara." dediler.
Onlar aklı bir kutuya kilitlediler. |
|
|
#9 |
|
Çevrimdışı
|
Kıskançlık!
Senin en kötü tarafın kıskançlığın. Sende acayip bir sahiplenme duygusu var ve sahiplendiğin kişiye sonuna kadar bağlanıyor, bu konuda da sınır tanımıyorsun. Sen bu kadar bağlıyken, karşıdan da aynı bağlılığı bekliyorsun haliyle. Ayrıca insanların ne dediği ve nasıl düşündüğüyle çok ama çok ilgileniyorsun; bu da seni gergin bir insan yapıyor. Bunun nedeni aslında çok basit: Sen insanları umursayan birisin. Kısaca sende sevgiyi paylaşmak diye bir şey yok; bir şey seninse senindir! ![]() ATATÜRK'ü dinleyerek büyümüş bir çocuksanız, masal kahramanlarına gerek duymazsınız. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#10 |
|
Çevrimdışı
|
|
| Yer İmleri |
| Etiketler |
| kişilik, kötü özellik |
| Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|
| Forum | Bilgilendirme | Künye |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc. Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece |
Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir. |
|