![]() |
|
|
#1 |
|
Çevrimiçi
|
06 Mart 2025 Forumel'de Neler Oldu?
Eveet bugün 6 mart perşembe günü arkadaşlar. Bakalım forumumuzda neler oldu. Şuan tek aktif olan forumumuzun VİP üyesi @Deniz uzun zaman sonra yeniden aktif olmaya başladı. Farklı yorumları ve neşeli tavırları ile forumda fark yaratıyor. Deniz'in en fark yaratan yanlarından birisi ise " ayyy " diye başlayan cümleleri ve tepkileridir. Bir gün denk gelirsiniz. @Arda bugün yine çok aktifti. Belirli konularda ve oyunlar boy gösterdi. Bir konuda Kurucu @Dea Dia'ya beceriksiz dedi. Bende Arda kardeşimi sonuna kadar destekliyorum ![]() @Gece Yine hiç bir işe yaramadı. Arada hayalet gibi forumda takıldı. Tam yatacakken yeni oyunumuz olan Kelime Bulmacada hiç harf almadan kimsenin kolay kolay bilemeyeceği Emir Can İğrek cevabıyla 90 puan kazandı. Ve bütün sinirleri bozdu. @Kadın yine bütün olgun ve yerinde yorumları ile forumda aktif oldu. Bir konuda "Yemek sonrası masayı topladın topladın yoksa bir ağırlık çöküyor şeytan diyor ki topla bütün örtüyü bohça yap at çöpe." sözüyle forumda ki kızların iç sesi oldu. @MySeCReT yine belirli oyunlarda ve bazı konularda yorumları ile aktif oldu. Bugün bencilliği üzerinde olan arkadaşımız çikolatasının bir parçasını @Kartaliçe'ye vermedi ![]() @Kartaliçe uzun bir aradan sonra forumda aktif olması mutlu etti. Dün yaptığı ranklara bir şeyler olmuş çıkışını bugün tatlıya bağladık. Sonra bir konuda ben yemek yapmayı bilmiyorum sen yap yiyelim dedi. Kabul ettim ama bütün foruma benim üzerimden yemek yaptırıp ısmarladı. Biraz tadımız kaçtı. Ama sonra sadece ben diyerek olayı tatlıya bağladı. ![]() @GüL bugün soru cevap konularında aktifti. Sürekli güler yüzü ve hayata pozitif bakışı ile forumun neşe kaynağı oldu. Yeni oyunumuzda sürekli harf aldı ama bir sonuca varamadı Bir konuda WhatsApp olmadan ben yaşayamam WhatsApp benim yaşama sevincim diyerek kötü örnek oldu. @Eylul yine son mesaj kimde konusunda savaş verdi. Bakalım 1.000. mesajı görebilecek mi? Çikolatasının bir parçasını Arda'ya veremeyerek bencil bir tavır gösterdi. Bir konuda "İçim soğudu" diyerek mesajı attı. Neden acaba bir merak uyandırdı. @Supervisor Apo son zamanlarında laf sokma konusunda forumda kendisi. Bir konuda yeni üyemiz tarafından görmezden gelindi ve üzüldü. "Beni beğenmiyor musun? " diyerek tepki verdi. Bir konuda ise "Burhanla mücadele yılı olmalıydı. " diyerek bütün kılıçları çekti. ( Akıllı Ol Apo )@Madeleine ve @Dea Dia yine beni kıskandılar. Vişneli tatlı konusunda Burhan yapmasın bizi zehirler dediler. Madeleine "Ben yapim sen gel. onu da görüntülü arar dalga geçeriz. " diyerek Dia ile plan yaptılar. Ama günün sonunda yine bensiz yapamayacaklarını ima ettiler. Sen başkasın iyi ki varsın dediler. @Lareina Bugün çok aktif değildi ama bir kaç yorum ile katkıda bulundu. @Supervisor'a "Supervisor gibi değiller ki geç kalksınlar." diyerek laf soktu. Bir kaç beğeni yapıp forumda sessizliğe gömüldü. @Le Developer yine aynı saatlerde aktif oldu. Bir konuda Dia'ya "Haydaaa hani ben tek dim?" diyerek trip attı. Yeşil haftası konumuza ise "İşte buna yakılır.. Teşekkürler burhan aklımda yoktu şimdi bu konuyu gördüm aklıma sigara geldi ve yakmaya gidiyorum" diyerek kötü örnek olma konusunda zirveye çıktı ![]() @Ayışığı "Ben çarşılarda saksılar bakarken, sen gönlümün evinde gül öldürdün,neden?" diyerek foruma giriş yaptı. Genelde "Bende" "Aldım" "Aldım" gibi cevaplar vererek oyunlarda aktif oldu Evet arkadaşlar bugün genel izlenim böyleydi. Yarın görüşmek üzere. |
| Yer İmleri |
| Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir) | |
| Seçenekler | |
| Stil | |
|
|
| Forum | Bilgilendirme | Künye |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc. Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece |
Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir. |
|