Forumel.Com

Geri Git   Forumel.Com > Eğlence > Forumel Kafe > Forumel'de Neler Oldu?


06 Mart 2025 Forumel'de Neler Oldu?



Konu Bilgileri
Konu Başlığı
06 Mart 2025 Forumel'de Neler Oldu?
Konudaki Cevap Sayısı
16
Şuan Bu Konuyu Görüntüleyenler
 
Görüntülenme Sayısı
333

Kullanıcı Etiket Listesi

23Beğeniler

  
 
LinkBack Seçenekler Stil
Eski 07 Mart 2025, 00:41   #1
Çevrimiçi
BuRHaN
BuRHaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan 06 Mart 2025 Forumel'de Neler Oldu?

06 Mart 2025 Forumel'de Neler Oldu?


Eveet bugün 6 mart perşembe günü arkadaşlar. Bakalım forumumuzda neler oldu.

Şuan tek aktif olan forumumuzun VİP üyesi @Deniz uzun zaman sonra yeniden aktif olmaya başladı. Farklı yorumları ve neşeli tavırları ile forumda fark yaratıyor. Deniz'in en fark yaratan yanlarından birisi ise " ayyy " diye başlayan cümleleri ve tepkileridir. Bir gün denk gelirsiniz.

@Arda bugün yine çok aktifti. Belirli konularda ve oyunlar boy gösterdi. Bir konuda Kurucu @Dea Dia'ya beceriksiz dedi. Bende Arda kardeşimi sonuna kadar destekliyorum

@Gece Yine hiç bir işe yaramadı. Arada hayalet gibi forumda takıldı. Tam yatacakken yeni oyunumuz olan Kelime Bulmacada hiç harf almadan kimsenin kolay kolay bilemeyeceği Emir Can İğrek cevabıyla 90 puan kazandı. Ve bütün sinirleri bozdu.

@Kadın yine bütün olgun ve yerinde yorumları ile forumda aktif oldu. Bir konuda "Yemek sonrası masayı topladın topladın yoksa bir ağırlık çöküyor şeytan diyor ki topla bütün örtüyü bohça yap at çöpe." sözüyle forumda ki kızların iç sesi oldu.

@MySeCReT yine belirli oyunlarda ve bazı konularda yorumları ile aktif oldu. Bugün bencilliği üzerinde olan arkadaşımız çikolatasının bir parçasını @Kartaliçe'ye vermedi

@Kartaliçe uzun bir aradan sonra forumda aktif olması mutlu etti. Dün yaptığı ranklara bir şeyler olmuş çıkışını bugün tatlıya bağladık. Sonra bir konuda ben yemek yapmayı bilmiyorum sen yap yiyelim dedi. Kabul ettim ama bütün foruma benim üzerimden yemek yaptırıp ısmarladı. Biraz tadımız kaçtı. Ama sonra sadece ben diyerek olayı tatlıya bağladı.

@GüL bugün soru cevap konularında aktifti. Sürekli güler yüzü ve hayata pozitif bakışı ile forumun neşe kaynağı oldu. Yeni oyunumuzda sürekli harf aldı ama bir sonuca varamadı Bir konuda WhatsApp olmadan ben yaşayamam WhatsApp benim yaşama sevincim diyerek kötü örnek oldu.

@Eylul yine son mesaj kimde konusunda savaş verdi. Bakalım 1.000. mesajı görebilecek mi? Çikolatasının bir parçasını Arda'ya veremeyerek bencil bir tavır gösterdi. Bir konuda "İçim soğudu" diyerek mesajı attı. Neden acaba bir merak uyandırdı.

@Supervisor Apo son zamanlarında laf sokma konusunda forumda kendisi. Bir konuda yeni üyemiz tarafından görmezden gelindi ve üzüldü. "Beni beğenmiyor musun? " diyerek tepki verdi. Bir konuda ise "Burhanla mücadele yılı olmalıydı. " diyerek bütün kılıçları çekti. ( Akıllı Ol Apo )

@Madeleine ve @Dea Dia yine beni kıskandılar. Vişneli tatlı konusunda Burhan yapmasın bizi zehirler dediler. Madeleine "Ben yapim sen gel. onu da görüntülü arar dalga geçeriz. " diyerek Dia ile plan yaptılar. Ama günün sonunda yine bensiz yapamayacaklarını ima ettiler. Sen başkasın iyi ki varsın dediler.

@Lareina Bugün çok aktif değildi ama bir kaç yorum ile katkıda bulundu. @Supervisor'a "Supervisor gibi değiller ki geç kalksınlar." diyerek laf soktu. Bir kaç beğeni yapıp forumda sessizliğe gömüldü.

@Le Developer yine aynı saatlerde aktif oldu. Bir konuda Dia'ya "Haydaaa hani ben tek dim?" diyerek trip attı. Yeşil haftası konumuza ise "İşte buna yakılır.. Teşekkürler burhan aklımda yoktu şimdi bu konuyu gördüm aklıma sigara geldi ve yakmaya gidiyorum" diyerek kötü örnek olma konusunda zirveye çıktı

@Ayışığı "Ben çarşılarda saksılar bakarken, sen gönlümün evinde gül öldürdün,neden?" diyerek foruma giriş yaptı. Genelde "Bende" "Aldım" "Aldım" gibi cevaplar vererek oyunlarda aktif oldu

Evet arkadaşlar bugün genel izlenim böyleydi. Yarın görüşmek üzere.











 
Eski 07 Mart 2025, 00:43   #2
Çevrimdışı
Supervisor
Avatarsız Forumel Üyesi
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: 06 Mart 2025 Forumel'de Neler Oldu?

Kamon

Nasıl oluyor vakit bir türlü geçmezken yıllar hayatlar geçiyor...
 
Eski 07 Mart 2025, 00:45   #3
Çevrimiçi
Eylul
Eylul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: 06 Mart 2025 Forumel'de Neler Oldu?

Çikolata konusunda bencil olabilirim emeğine sağlık yine çok başarılı


İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
 
Eski 07 Mart 2025, 00:46   #4
Çevrimiçi
BuRHaN
BuRHaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: 06 Mart 2025 Forumel'de Neler Oldu?

Alıntı:
İlk gönderen: Eylul İletiyi Görüntüle
Çikolata konusunda bencil olabilirim emeğine sağlık yine çok başarılı
Çikolata konusunda bencil olmayan bir kadın görmedim zaten
 
Eski 07 Mart 2025, 00:47   #5
Çevrimiçi
GüL
GüL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: 06 Mart 2025 Forumel'de Neler Oldu?

Yaaaa @BuRHaN yine harikasın güldürdün bizi emeğine sağlık..
Ve elimden geldiğince burda ve sizinle olmayı seviyorum hoşuma gidiyor.. hep aktif de olacam
Napayım bulamadım soruları WhatsAppsız hayat olmaz )))


İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.

Konu GüL tarafından (07 Mart 2025 Saat 00:51 ) değiştirilmiştir.
 
Eski 07 Mart 2025, 00:51   #6
Çevrimiçi
BuRHaN
BuRHaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: 06 Mart 2025 Forumel'de Neler Oldu?

Alıntı:
İlk gönderen: GüL İletiyi Görüntüle
Yaaaa @BuRHaN yine harikasın güldürdün bizi emeğine sağlık..
Ve elimden geldiğince burda ve sizinle olmayı seviyorum hoşuma gidiyor.. hep aktif de olacam
Bizde seni seviyoruz ve mutlu oluyoruz. Hep aktif ol
 
Eski 07 Mart 2025, 00:52   #7
Çevrimiçi
GüL
GüL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: 06 Mart 2025 Forumel'de Neler Oldu?

Alıntı:
İlk gönderen: BuRHaN İletiyi Görüntüle
Bizde seni seviyoruz ve mutlu oluyoruz. Hep aktif ol
Oyyy çok teşekkür ederim Allah razı olsun tamamdır pembe olana kadar devam edecem Hehehehe


İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
 
Eski 07 Mart 2025, 00:55   #8
Çevrimiçi
BuRHaN
BuRHaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: 06 Mart 2025 Forumel'de Neler Oldu?

Alıntı:
İlk gönderen: GüL İletiyi Görüntüle
Oyyy çok teşekkür ederim Allah razı olsun tamamdır pembe olana kadar devam edecem Hehehehe
Her şekilde pembe olursun sen merak etme
 
Eski 07 Mart 2025, 00:56   #9
Çevrimiçi
GüL
GüL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: 06 Mart 2025 Forumel'de Neler Oldu?

Alıntı:
İlk gönderen: BuRHaN İletiyi Görüntüle
Her şekilde pembe olursun sen merak etme
Hehehe severim pembeyi napayım


İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
 
Eski 07 Mart 2025, 05:48   #10
Çevrimdışı
Arda
Arda - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: 06 Mart 2025 Forumel'de Neler Oldu?

@BuRHaN süpersin kardeşim emeğine sağlık
@Dea Dia beceriksiz ortağım kusura bakmasın artık


İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.




İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
 

Yer İmleri


Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir)
 

Gönderim Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Ek dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
İfadeler Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Tüm saatler GMT +3 biçimindedir. Şu anki saat 21:39.

Forum Bilgilendirme Künye
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc.

Forumel, lisanslı vBulletin kullanmaktadır!
Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece

Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir.

Eğlenceli Genel Forum Sitesi, Genel Forum Sitesi, Genel Forum Siteleri, Genel Forum