![]() |
|
||||||
| Forumel Sözlük Interaktif sözlüklerin formatında, her türlü kavramın tanımlanıp yorumlanabileceği sözlük, Forumel Sözlük! |
| ||
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
|
|
|
#1 |
|
Çevrimdışı
|
Özgüven
Özgüven Birçok kişinin ego, kibir ile karıştırdığı şeydir. Kendine güvenmek, kendinle barışık olmak güzeldir. ![]() Değil mi ki çiğnenmiş inancın en seçkini, Değil mi ki yoksullar mutluluktan habersiz, Değil mi ki ayaklar altında insan onuru, #SOMA |
|
|
#2 |
|
Çevrimiçi
![]() Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
Kendine güvenmek adı altında aslında egolu olup bunu bilmeyenlerde var.
Özgüven kentkartın da para bittiğinde, otobüsün içinde kartında fazla olan var mı diyebilmektir. |
|
|
#3 | |
|
Çevrimdışı
|
Alıntı:
Kötü olan kabalık ve kırıcılık.. Bazen insan bilemiyor işte, bilmeden karşısındakini kırabiliyor sonra yeniden kazanması zor oluyor.. ![]() Değil mi ki çiğnenmiş inancın en seçkini, Değil mi ki yoksullar mutluluktan habersiz, Değil mi ki ayaklar altında insan onuru, #SOMA |
|
|
|
#4 |
|
Çevrimdışı
|
Haksızsan gurur yapmayacaksın bu hayatta..
![]() Değil mi ki çiğnenmiş inancın en seçkini, Değil mi ki yoksullar mutluluktan habersiz, Değil mi ki ayaklar altında insan onuru, #SOMA |
|
|
#5 | |
|
Çevrimdışı
|
Alıntı:
![]() Onu herkes der ![]() Gurur yapmamak lazım düşmez kalkmaz bir tek Allah.. Hele de maddi konularda cidden herkesin herkese işi düşüyor.. ![]() Değil mi ki çiğnenmiş inancın en seçkini, Değil mi ki yoksullar mutluluktan habersiz, Değil mi ki ayaklar altında insan onuru, #SOMA |
|
|
|
#6 |
|
Çevrimdışı
![]() Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
Konu sahibinde fazlaca olan...
![]() "İlim Çin'de bile olsa ara." dediler.
Onlar aklı bir kutuya kilitlediler. |
|
|
#7 |
|
Çevrimdışı
|
Eskisi kadar değil
![]() Ama ne olursa olsun iddialıyımdır.. ![]() Değil mi ki çiğnenmiş inancın en seçkini, Değil mi ki yoksullar mutluluktan habersiz, Değil mi ki ayaklar altında insan onuru, #SOMA |
|
|
#9 |
|
Çevrimdışı
|
çok enteresan bir şey.
öz güven, aslında ne kişinin kendinin öyle olduğunu düşünmesine, ne de başkalarının onayına bağlı. kişi, kendinin öz güvensiz olduğunu düşünse de, dışarıya verdiği mesaj öyle olmayabiliyor. öz güvenli ve öz güvensiz kişilerin arasında bazı düşünce farklılıkları var sanırım. mesela öz güvenli biri, "ne kadar güzelim, herkes bana bakıyor" derken, öz güvensiz kişi "neden herkes bana bakıyor? yoksa yanlış bir şey mi var?" diye düşünebilir. bu beğenmeme durumu kendinin farkında olmadığının da göstergesidir aynı zamanda. sürekli başkalarından onay isteyen, bu onayları kazanmadan bazı şeyleri yapmaya cesaret edemeyen kişiler öz güvensizdirler büyük ihtimalle. bu olayda dışarıdan bakınca kendine özenen, iddialı hareketler yapanlar ise gözümüze çok harika gelebilirler. ama o kişiyle konuşulunca aslında kendiyle olan memnuniyetsizliği anlaşılabilir. insanların dikkatini çekmeyen, sürekli gündemde olmak istemeyen kişilerin ise öz güvensiz olduğu düşünülür. bu öz güven denen şey, basit bir kıyafetle, güzel bir saçla, makyajla müthiş derecede artabiliyor. çünkü günümüz insanları artık "iç güzellik"ten çok dış güzelliğe önem veriyor. bu durum ise kişide "güzel olayım ki beğensinler" şeklinde düşüncelere yol açıyor. kendi özelliklerini, güzelliklerini fark etmek çok kolay olduğu gibi, onları reddetmek de çok kolaydır. aslında olması gereken, bunların diğer insanların gözüne sokularak gösterilmesi yerine, kişinin farkına varmasıdır. işte ben tam burada tıkanıyorum. çünkü herhangi bir şekilde bunu yapmak imkansız hale geldi. öyle ki, sadece "göstermediği" özelliklerini sevdiği için bir kişiyle dalga geçebiliyoruz. "ehua sen neyine güveniyosun hacı" diyebiliyoruz. bence bu yanlış bir şey. öz güven, kendinin farkında olmak, başkalarının söylemesine ihtiyaç duymadan sahip olduklarını bilmektir. adı üstünde, "öz" yani. ![]() Bazı kadınların yaraları hücreseldir, Bazılarınınki ise zihinsel. Birini iyi etmek için gereken tek şey Ucube bir yara bandı, diğerini iyileştirmek içinse Zürafaların uçması gerekmektedir. Hüsran dolu bir geçmişten asla Bakire bir gelecek beklenmez. Umut yorucudur, hayal kırıklıkları ise Saç kırıklarına sebeptir. Ve bilinsin ki saçlarını kendi kesen kadınlar, Geceleri uyumadan yastığı ısırarak ağlıyordur. Vesselâm.. |
| Yer İmleri |
| Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir) | |
| Seçenekler | |
| Stil | |
|
|
| Forum | Bilgilendirme | Künye |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc. Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece |
Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir. |
|