10 Nisan 2022, 18:21
|
#5
|
|
Çevrimdışı
R5
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
Cevap: Özgüven
Alıntı:
İlk gönderen: sırçafanus
Kendine güvenmek adı altında aslında egolu olup bunu bilmeyenlerde var.
Özgüven kentkartın da para bittiğinde, otobüsün içinde kartında fazla olan var mı diyebilmektir.
|
Tıbbi açıdan egosuz insan yoktur.. Kötü olan sahip olmadığın şeylerle övünmektir.. Kendini bilmek yoksa bir meziyettir.. 
Onu herkes der 
Gurur yapmamak lazım düşmez kalkmaz bir tek Allah..
Hele de maddi konularda cidden herkesin herkese işi düşüyor..

Değil mi ki çiğnenmiş inancın en seçkini,
Değil mi ki yoksullar mutluluktan habersiz,
Değil mi ki ayaklar altında insan onuru,
#SOMA
|
|
|
|