![]() |
|
||||||
| Forumel Haftanın Konusu Haftalık olarak açılacak yeni konularla, karşılıklı olarak düşüncelerinizi paylaşabileceğiniz alan. |
| ||
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
|
#1 |
|
Çevrimdışı
|
Haftanın konusu; Herkes kendi işini mi yapıyor yoksa sadece iş mi yapıyor?
![]() Günümüzde iş bölgüsü ve seçimi, meslek tercihi çok yanlış yapılıyor. Herkes kendine uygun olanı, potansiyeline sığan bir işi veyahut mesleği seçmekte zorlanıyor ve çoğu kez yüksek ihtimalle yanlış tercih yapıyor. Şu an herkes sırf para kazanmak için artık her işi yapar olmuş. Bu da haliyle kalitesizliğe yol açıyor. Örnek olarak herkes taksicilik yapabiliyor ve bu yüzden herhangi bir taksi seferinde daha sık problemle karşılaşır olduk. Herkes aşçı olabiliyor. Bu yüzden de restoranlarda yediğimiz yemeklerin kalitesi, bence, hızla düşmekte. Mesela ben bir zamanlar çalıştığım oteldeki aşçıyı hiç beğenmemiştim. Çalışanlar olarak orada yemek yiyorduk ve bence o kadar maaş almasına karşılık ondan beklenen bu değildi. Başka bir örnek vermek gerekirse askerlik. Zorunlu yapılanı kastetmiyorum. Orduda kalıp, çalışanlardan bahsediyorum. Maalesef, şimdi sadece orduyu, harbiyeyi, askeriyeyi sevenlerden çok sırf para için başvuranlar üstünlük teşkil ediyor. Meslek olarak yapma nedenleri arasında yaşam şartlarının giderek zorlaştığı bu dönemde maddiyat da vardır. Bu da biraz boşluğa neden oluyor zannımca. Ve sonuç olarak tiktokta saçma sapan, profesyonel olmayan videolarla karşı karşıya kalabiliyoruz. Fakat bir tanıdığım gibi, bu işi seven ve yürekle yapan insanlar da var. Kısacası, modern çağda çoğunluk istediği, sevdiği, yapabildiği işte çalışmıyor. Peki ya sizce, herkes kendi işini mi yapıyor yoksa sadece iş mi yapıyor? Dipnot: askerliği para için yapanları da kınamış değilim. Sadece örnek olarak verdim. Allah hepsinden razı olsun. Benzer Konular:
![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
| Yer İmleri |
| Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|
| Forum | Bilgilendirme | Künye |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc. Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece |
Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir. |
|