13 Mart 2026, 00:07
|
#1
|
|
Çevrimiçi
Regex
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
Cevap: Forumel Bas-Konuş; Sen Konuş, O Yazıya Çevirip Editöre Getirsin!
Forumel Bas-Konuş; Sen Konuş, O Yazıya Çevirip Editöre Getirsin!
Alıntı:
İlk gönderen: Kerem
Valla vbulletin 3 ayaktaysa senin sayende. Çok güzel olmuş emeğine sağlık. Övecek söz bulamadım çünkü hepsini @ Dea Dia kullanmış 
|
Valla ben ona takılıyorum ama alt metni de var. Niye dediğimi, ne demek istediğimi biliyor o.  Övgüye ihtiyaç duymayacak kadar doyduk buralara. İnsanlar bir şekilde daha iyi bir forum deneyimi yaşasınlar, yeterli.  Hatta bu konularda @ Dea Dia'ya hep şunu da diyorum. İlk mesaja beni hiç etiketleme; direkt yaz geç diye de dinlemiyor beni. Eyvallah, sağ olasın.
Alıntı:
İlk gönderen: Dea Dia
Ordinaryüs Developer diye rank yapsak tam olacak.
|
Şey falan desene bana? Kendime Developer yapmışım de kalp koy. Ya da vBulletin'den çıktık artık DeaBulletin olduk falan de.  Hadi? Bekliyem ha.

- When injustice becomes law, resistance becomes duty.
|
|
|
|