![]() |
|
||||||
| Forum Duyuruları Forumel yönetimi tarafından kullanıcıların bilgisine sunulan forum içi duyuruların yayınlandığı bölümdür. |
| ||
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
|
#1 |
|
Çevrimiçi
|
Forumel.Com 2 Yaşında
Forumel.Com 2 Yaşında
![]() Merhaba Forumel.com ailesi; 1 yılı daha geride bıraktık. İlk zamanlar sadece bir forumdu burası benim için, zaman geçtikçe çok güzel bir aile oldu. Bazen beni anlamazlar diye konuşamadığım birçok şeyi burada anlatabildim. Buradan maddi olarak hiçbir kazanç elde etmedim ama manevi olarak çok büyük kazançlarım oldu. Bazen içinden çıkılmaz gibi görünen şeyler yaşadık, bazen de hiç unutamayacağımız güzel şeyler. İlk açtığımızda, "neden açtık ki" dediğim yeri şuan, "iyi ki açtık" diyebiliyorsam bu sizin sayenizde oldu. İnşallah beraber daha uzun zaman beraberce yolumuza devam ederiz. İlk açtığımızda dediğim gibi; "asla kapanmayacak burası" gibi bir söz veremem, hayat karşımıza ne çıkarır bilemem, ama elimden geldiği kadar daha ileriye gidebilmek için elimden geleni yapmaya devam edeceğim. Sizlerin de burayı sevmesi, huzurlu olmanız bana daha çok istek veriyor. Bu şekilde güzel ve huzurlu bir şekilde devam edebileceğimiz uzun yıllarımız olsun. Varlığınızla bize güzellik kattığınız için, hepinize çok teşekkür ederim. Hepiniz iyi ki varsınız ve iyi ki tanışma fırsatı buldum. Umarım giremediğiniz zamanlarda bile, hep aklınızda güzel kalacak bi' ortam olmaya devam eder. El ele nice güzel yıllara... ![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#2 |
|
Çevrimdışı
![]() Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
Devam etme konusunda çok konuşuyoruz biliyorsun @Dea Dia.Ama iyiki devam ediyorsunuz burada çoğu kişinin huzurla takıldığını hissediyorum şahsen.İkinci yılınız kutlu olsun.Sevgi ve saygı ile tüm FE ailesine.^^
![]() ..
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#4 |
|
Çevrimdışı
|
Samimi duygularla yazılmış bir kutlama yazısı olmuş. İçinizdeki güzellikleri besleyerek devam eden nice başarılarınız olsun Dea Dia.
![]() Bir insanı kazanmakla kaybetmek arasında ince bir çizgi vardır.
Adı; Üslup. |
|
|
#5 |
|
Çevrimiçi
|
Daha dün gibi desem de inanmayın .)) Zaman su gibi akıyor forumel ailesi büyümeye devam ediyor katkısı olan, olmayan herkese çok teşekkürler.. Daha nice mutluluk ve güzellikler dolu uzun yıllar beraber oluruz umarım..
![]() ...
Her nokta bir bitişken, ben sana üç nokta koydum... Yanyana gelen bu üç nokta, boğazımda düğümlenen sana söyleyemediğim yarım bıraktığın karanlığım... Bitirmeye cesaret edemediğim harflerim... Keşfedilmemiş bir şarkının notasında dans eden bir kadının gölgesi... Bazen korku, bazen hüzün, bazen sevinç... Tamamlanmamış Sen ve Ben.. |
|
|
#6 |
|
Çevrimdışı
|
Başta öncelikle forumun kurulmasında @Dea Dia @Gece @Mezarkabul ve @Regex’e böyle bi ortam oluşturdukları için kendi adıma teşekkür ediyorum.
Foruma bir mesaj bile olsa yazan dostlarımıza arkadaşlarımıza şükranlarımı sunuyorum. Burada önceden tanıdığım birçok insan var fakat , sonradan gelenler oldu kendimde olmak üzere , güzel dostluklar edindik diye düşünüyorum. Kimsenin birbirine kırılmadığı küskünlüklerin olmadığı nice nice seneler diliyorum. Umarım hep saygı sevgi çerçevesinde kalarak forumel’i herzaman daha iyi yerlere taşıyarak güzel günlerimize daha güzel günler katarak yola devam ederiz. El ele omuz omuza nice güzel senelerimiz olsun kırmadan dökmeden inciltmeden. İyi ki varsın Forumel |
|
|
#7 | |||
|
Çevrimiçi
|
Alıntı:
![]() Teşekkür ederiz efendim, hep beraber. ![]() Alıntı:
![]() Alıntı:
![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|||
|
|
#8 |
|
Çevrimdışı
|
Nice 52 yıllara diyeyim kocaman bir aile oluruz taze minik üyelerimiz olur inşallah
;aşk2:
![]() Bazı kadınların yaraları hücreseldir, Bazılarınınki ise zihinsel. Birini iyi etmek için gereken tek şey Ucube bir yara bandı, diğerini iyileştirmek içinse Zürafaların uçması gerekmektedir. Hüsran dolu bir geçmişten asla Bakire bir gelecek beklenmez. Umut yorucudur, hayal kırıklıkları ise Saç kırıklarına sebeptir. Ve bilinsin ki saçlarını kendi kesen kadınlar, Geceleri uyumadan yastığı ısırarak ağlıyordur. Vesselâm.. |
|
|
#10 |
|
Çevrimdışı
|
Ne güzel içten bir mesaj böyle canım. (:
Zaman çok çabuk geçiyor. İlk üye olduğum gün gibi hissediyorum hâlâ daha. İyi ki de pinterestten burayı bulmuşum. 2. evim gibi benim için. Nice senelerimizi beraber kutlarız inşallah. İyi ki varsın Forumel. |
| Yer İmleri |
| Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|
| Forum | Bilgilendirme | Künye |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc. Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece |
Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir. |
|