Cevap: Forumel.Com 2 Yaşında
Devam etme konusunda çok konuşuyoruz biliyorsun @Dea Dia.Ama iyiki devam ediyorsunuz burada çoğu kişinin huzurla takıldığını hissediyorum şahsen.İkinci yılınız kutlu olsun.Sevgi ve saygı ile tüm FE ailesine.^^

..
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
|