![]() |
|
||||||
| Cep Telefonları Cep telefonları, marka ve modelleri hakkında özellik bilgilerinin ve yeni haberlerin bulunabileceği bölüm. |
| ||
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
|
|
|
#1 |
|
Çevrimdışı
|
Dünyanın Tercihi Ne, Android mi Apple mı?
Elde edilen yeni verilere göre dünyada Android kullanımı düştü, Apple kullanımı arttı. Üstelik Apple'ın son gerçekleşen etkinliğinde fiyatların arttırılmasına rağmen %6'lık artış söz konusu oldu. Apple telefonlar mı daha çok kullanılıyor Android telefonlar mı Dünyanın tercihi ne, Android mi Apple mı? Yeni bir rapor yayınlandı. Bu raporun sonuçlarında Android'in payının %7.58'lik düşüş ; iOS'un ise %6 civarında artış yaşadığı gözlemlendi. StockApps tarafından dün paylaşılan bir rapor, Android işletim sisteminin küresel pazar payının son yıllarda düşüş gösterdiğini ortaya çıkardı. Açıklamalara göre dünya genelinde 2018’de %77,32 olan pay, Ocak 2022’de %69,74’e düşerek %7.58’lik bir değer kaybı yaşadı. Bunun yanı sıra iOS’un pazar payı %19,4’ten %25,49’a ulaştı ve %6’nın üzerinde artış yaşadı. Avrupa’da %69.32 Android, %30 iOS Kuzey Amerika ve Okyanusya’da %45 Android, %54 iOS Asya'da Android %81, iOS %18 Güney Amerika'da Android %90, iOS %10 Afrika’da Android’in %84, iOS %14 |
|
|
#2 |
|
Çevrimdışı
![]() Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
yine de android kullanımı fazla imiş. ama şöyle bi durum var, android ucuz ister istemez kullanımı satışı daha fazla oluyor. en fazla 2 yıl kullanıp değiştiriyorsun ya da elinden kayıp düşüyor ve değiştiriyorsun.
iphone ise tam tersi ewet pahalı ama yatırım gibi düşüneceksin. ![]() :asabi: it is not my cup of tea
|
|
|
#3 |
|
Çevrimdışı
|
Dünyayı bilmem ama benim tercihim Android. Her telefon zamanla bozuluyor iphone kullanıyordum en son hat çekmeme sorunu başladı yenileyeceğim gün de düşürüp ekranını kırmıştım şanslı günlerimden biriydi. ;d
![]() Bir insanı kazanmakla kaybetmek arasında ince bir çizgi vardır.
Adı; Üslup. |
|
|
#5 |
|
Çevrimdışı
![]() Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
İOS varsa gerisi teferruat bence daha iyisi yapılana kadar en iyisi bu bence .
![]() Yapıyorsunuz bu siporu...... ! |
|
|
#6 |
|
Çevrimdışı
|
Kesinlikle İOS.
7 yıl önce aldığım telefonu hâlâ duruyor. Android olsaydı 2 yıl ancak dayanırdı. Sadece kamerasından memnun değildim iPhone’un. 13 pro max kamera kalitesini de artırmış. Zengin telefonu olarakta görmüyorum. 2 yılda bir telefon yenileyecek kadar parayı sokakta bulmadım, alırsam uzun süre kullanmak isteyeceğim kaliteli telefon alırım iPhone’da bu konuda rakiplerinden çok çok iyi. |
|
|
#7 |
|
Çevrimdışı
|
Iphone çalışması daha stabil, Android de alternatif olarak iyi.
Birini bilgisayardaki Intel işlemci, diğerini AMD işlemci gibi düşünebilirsiniz. |
|
|
#8 |
|
Çevrimdışı
![]() Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
Uzun yıllardır android kullanıyorum,geçen sene değiştirdim hala android..
![]() ..
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
| Yer İmleri |
| Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|
| Forum | Bilgilendirme | Künye |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc. Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece |
Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir. |
|