Cevap: Dünyanın Tercihi Ne, Android mi Apple mı?
Kesinlikle İOS.
7 yıl önce aldığım telefonu hâlâ duruyor. Android olsaydı 2 yıl ancak dayanırdı.
Sadece kamerasından memnun değildim iPhone’un. 13 pro max kamera kalitesini de artırmış.
Zengin telefonu olarakta görmüyorum. 2 yılda bir telefon yenileyecek kadar parayı sokakta bulmadım, alırsam uzun süre kullanmak isteyeceğim kaliteli telefon alırım iPhone’da bu konuda rakiplerinden çok çok iyi.
|