![]() |
|
|
#1 |
|
Çevrimdışı
|
Aşk Olmasaydı
![]() Gizli bahçesi ruhumuzun aşk, kaçıp saklandığımız durup soluklandığımız kimi zaman nefessiz kaldığımız gizli bahçe. Orada sade seven ve sevilen yaşar, hıçkırıklarla dans eder. Güpegündüz düşler yaşarız, zifiri karanlıklar güneşe dönüşür aşk olunca, aşık olunca... Şarkılar yükselir içinizden, bazen acılı bir melodiyle bir sokak ortasında kalakalırsınız, ağlamak utanılası değildir, saklamazsınız, durup müziğe karışır ağlarsınız, yanınızdan geçip gider görüntüler, sade onun gözleri ve gözyaşı görünür olur. Yanınızdaysa sevgili, müziklerin neşelisi takılır, sarar her tarafınızı keyif, mutlulukla gözlerinin içine bakar tekrar tekrar fısıldarsınız sevdiğinizi, o varsa her müzik neşedir. Aşk olmasaydı hangi müzik içinizi kanatırdı, dans ettirirdi... Aşk olmasaydı şiirler okuyabilir miydiniz puslu havalarda sevgiliye sarılarak... Aşk herkese yakışır; yüreğimizi aşka açtığımız, inandığımız sürece. Mehmet Coşkundeniz |
|
|
#2 |
|
Çevrimdışı
|
Aşkın tanımı kişiden kişiye göre değişir. Bana göre en güzel tanım: Bülent Ortaçgil’in “sensiz olmaz” şarkısındaki tanım.
“Aşk bir dengesizlik işi; dengeye dönüşendir sevgi” |
|
|
#3 |
|
Çevrimdışı
|
Bana göre aşk dengesiz bişey hem seviyorsun hem nefret ediyorsun hem yanında kalmak istiyorsun hem gitmek istiyorsun aşk olmasaydı canımız yanmazdı sanirim yada mal gibi başkasını bekleyen birini beklemezdik .....
![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#6 |
|
Çevrimdışı
|
Keşke olmasaydı..
![]() Değil mi ki çiğnenmiş inancın en seçkini, Değil mi ki yoksullar mutluluktan habersiz, Değil mi ki ayaklar altında insan onuru, #SOMA |
|
|
#7 |
|
Çevrimdışı
|
Aşk kime neye duyulan hz.mevlana nin rabbine duyduğu aşk mı yoksa onu başkası için terk eden eşinin ayakkabısının içine para koyan Aşık Veysel in mi ikisinin aşkı bize örnek varken şimdiki yaşanan saçma sapan çıkar ilişkisi olan adına aşk denilen şeylere mi bilemedim
keşke olmasaydı demiyorum ama şimdiki yaşadığımız hduygu aşk değil diyorum sevmek hoşlanmak sadece .
|
|
|
#8 | |
|
Çevrimdışı
|
Alıntı:
Bu hikayenin gerçek olmadığı Aşık Veysel'in torunu tarafından açıklanmıştır. |
|
| Yer İmleri |
| Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|
| Forum | Bilgilendirme | Künye |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc. Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece |
Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir. |
|