Alıntı:
İlk gönderen: Sürmenaj
Gece 10.30 da uyuyan var mı ben hep geç saatlere kadar oturuyorum.
Bu aralar gene acayip saldım koronada beri hiç izin almamıştım, bayramla diğer izni birleştirdikleri için 2 ay kadar izinliyim. İş başlayınca nasıl normal düzenime gireceğim bilmiyorum.
|
Bebekten önce 10.30'da uyumaya özen gösteriyordum. Çünkü kaçta yatarsam yatayım sabahın 6 buçuğunda kalkıyorum. Erken yatmazsam uykumu alamıyorum.