Söyle Bakalım - 22
Söyle Bakalım - 22
"Tüm forum üyeleriyle bir film çekiyoruz, senin rolün ne olurdu?"
@ Roman
Alıntı:
|
Aşkı Memnuda ki “Adnan Bey” olurdum ben. Rolü belli.
|
@ Jayus
Alıntı:
|
Ben köyün delisi, lakabım: Pisiko Fero.
|
@ Gece
Alıntı:
Katil
|
@ HaDeS
Alıntı:
Küçük bir Cameo görünüm yeterli. 
Şoför, Güvenlik falan
|
@ Briella
Alıntı:
Benim rolüm Hababam Sınıfındaki Edebiyat öğretmeni Semra hoca olurdu
|
@ GüL
Alıntı:
Her acıya gülen bir kadın rolü
|
@ Kadın
Alıntı:
|
Öğretici yönüme güvendiğim için sanırım öğretmen olabilirdim.
|
@ MaVi
Alıntı:
Evin cadi kücük kizi olurdum ben.
|
@ Kartaliçe
Alıntı:
|
Ben zorba karakteri canlandırabilirim sanırım shhshs
|
@ Üzüm
Alıntı:
|
Sakar mi Sakar spor ogretmeni : )
|
@ Time
Alıntı:
|
Ben figüran olurdum herhalde. Bir sahnede 2 sn görünen, arkada yürüyen kişi.
|
@ RauL
Alıntı:
|
Yenilemezler filmin de Thanos olurdum
|
@ FaNes
Alıntı:
|
Her şeyi bilen ama sesi soluğu çıkmayan en ezik bilinen o kişi' bahçıvan olayım ben kapıcılar kralı seyit gibi umulmadığı an da binay ortak olur gibi
|
@ Kafein
Alıntı:
İdealleri olup, insanlarla çok muhatap olmayan, sevdiklerine samimi ara ara sıkıntılı bi tip olur filmde iki saniye falan görünürdüm
|
Katılan herkese çok teşekkür ederim.
500 rep puanı cevap veren herkese eklenmiştir.

İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
|