Cevap: Oku Ama Yargılama
Açıkçası ne tam inançlı nede tam inançsız bir insanım.
Başka bir konuda nazara ve duasına inandığımı söylemiştim.
Ama tam aksine başka şeylerede inanmam.
Hangi sınıfa giriyorum bilmiyorum bilmekte istemiyorum kendime isim olarak bir kalıba sığdırmak istemiyorum.
Ve bu düşüncelerimden dolayı gerek eğitim hayatında ki kişilerle gerek askerde gerekse iş çevremde dışlandım, ötekileştirildim.
Toplumumuzda Sana 10 kişiden ancak 1 kişi saygı duyar. Dini inancın kendine, önemli olan insanlığın ahlakın der.
O dokuz kişinin dışlamasıyla değil geri kalan 1 kişinin varlığı yeter.
Az olsun öz olsun seni anlayan yadırgamayan biri olsun.
|