Cevap: Anti-natalizm: 'Böyle bir dünyaya bebek getirmek zalimlik' diyenlerin düşünce akımı
Derinlemesine düşününce çoğu insan bu fikre kapılıyor. Dış dünyanın ne derece kötü olduğu malum. Tabii bir de ic dünyamız var. Bu dünyanın bizlere yaptıkları ve istemeden dönüştüğümüz insanlar var. Çağımıza bakınca çoğu insanın anne baba olmaması gerektiğini düşünüyoruz mesela. Onlar dünyaya keşke çocuk getirmese ve çocuklar heder olmasa da diyoruz. Yaş ilerledikçe biraz daha artabilir bu fikirler azalabilir de.
|