Aslında 2 ay boyunca haftada en az 3 kez egzersiz yapılsa ağırlık kaldırmaya da gerek kalmaz. Kolları da çalıştıran basit egzersizler var. Ağırlık kaldırmak zor geliyor diyorsanız bunları da yapabilirsiniz. Bu medyayı görüntüleyebilmeniz için üye olmanız ve üye hesabınızla oturum açmanız gerekmektedir.