Merhaba arkadaşlar;
Forumda hızımızı kesmeden yarışmalara devam ediyoruz. Şimdiki yarışmamızı sizlerin isteklerini değerlendirerek, yönetimce başlatmayı uygun gördük. Başlıktan da anlaşıldığı gibi sokaktan sahiplendiğiniz evcil kedinizi veya sokakta beğendiğiniz herhangi bir kedi fotoğrafıyla yarışmamıza katılabilirsiniz.
Kural gereği; evcil dostunuzun doğal hâliyle çektiğiniz fotoğrafı bana bir hafta içerisinde özel mesajla yollayabilirsiniz.
4 Haziran 2022 tarihine kadar başvurular devam edecektir. Katılımları bekliyoruz.
Not: Özel mesaj atarken, 50 post sınırına takılan arkadaşlar bu başlık altından bana seslenip bilgi verirse yardımcı olurum.