![]() |
|
||||||
| Webmaster Forum Webmasterlarýn paylaþýmda bulunup, paylaþýmlardan yararlanabileceði webmaster bilgi paylaþým forumu. |
| ||
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
|
#1 |
|
Çevrimdýþý
|
SMF Seo Dostu Ýçerik Gizleme Eklentisi
SMF Seo Dostu Ýçerik Gizleme Eklentisi Gizli Ýçerik Eklentisi ile konularýnýzý Ziyaretçilere Gizleyin Ve Kayýt Olmalarýna Zorlayýn.(Google,Yandex Botlarý'na Gizlenmez!) SMF forumlarýnda daha önce görmediðim ama farklý scriptlerde karþýma çýkan konu içeriðini ziyaretçilerin görmesini engellemek maksadýyla bulanýklaþtýran gizleme eklentisinini SMF ye de uyarlamak istedim. 2.1.x sürümü için denedim diðer sürümler için problem yaþarsanýz konu altýna yazarsýnýz. Kullanacak arkadaþlarým bir teþekkürü çok görmezlerse sevinirim. Son olarak uygulamadan önce yedek almayý unutmayýn. ![]() Sources/Display.php'de Bul: Kod:
// Do the censor thang.
censorText($message['body']);
censorText($message['subject']);
// Run BBC interpreter on the message.
$message['body'] = parse_bbc($message['body'], $message['smileys_enabled'], $message['id_msg']);
Kod:
// Do the censor thang.
censorText($message['body']);
censorText($message['subject']);
// Run BBC interpreter on the message.
$message['body'] = parse_bbc($message['body'], $message['smileys_enabled'], $message['id_msg']);
// Mesaj gizleme modu
if ($user_info['is_guest']){$message['body'] = '
<table class="notloggedin">
<tr>
<td valign="top"><span>'.$message['body'].'</span>
</td>
</tr>
</table>';}
Kod:
.notloggedin
{
-webkit-filter: blur(4px);
-moz-filter: blur(4px);
-ms-filter: blur(4px);
-o-filter: blur(4px);
filter: blur(4px);
filter: progid:DXImageTransform.Microsoft.Blur(PixelRadius='2');
pointer-events: none;
-webkit-user-select: none;
-moz-user-select: none;
-ms-user-select: none;
-o-user-select: none;
user-select: none;
}
Benzer Konular:
![]() Ýmzalardaki baðlantýlarý veya görselleri görüntülemek için gönderi sayýnýzýn 10 veya daha fazla olmasý gerekir. Þu anda 0 mesajýnýz var. Deli tarafýma denk gelmeyin, zira orada ben bile hükümsüzüm...
|
|
|
#3 |
|
Çevrimdýþý
|
Hala smf kullanan bir iki kiþiden biriyim. Eskisi ile arasýnda daðlar kadar fark var þuan. ![]() Ýmzalardaki baðlantýlarý veya görselleri görüntülemek için gönderi sayýnýzýn 10 veya daha fazla olmasý gerekir. Þu anda 0 mesajýnýz var. Deli tarafýma denk gelmeyin, zira orada ben bile hükümsüzüm...
|
|
|
#4 |
|
Çevrimdýþý
|
|
|
|
#5 |
|
Çevrimdýþý
|
@Mezarkabul çok seviyor mesela smf yi, kuracaðýz onada bir smf forum
![]() Ýmzalardaki baðlantýlarý veya görselleri görüntülemek için gönderi sayýnýzýn 10 veya daha fazla olmasý gerekir. Þu anda 0 mesajýnýz var. Deli tarafýma denk gelmeyin, zira orada ben bile hükümsüzüm...
|
|
|
#6 |
|
Çevrimdýþý
![]() Üyelerin profil bilgilerini yalnýzca kayýtlý üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol baðlantýsýndan üye olunuz.
|
Eðer ücretsiz forumlardan birini tercih edeceksem bu MyBB olur.
![]() "Ýlim Çin'de bile olsa ara." dediler.
Onlar aklý bir kutuya kilitlediler. |
|
|
#7 |
|
Çevrimdýþý
|
Paneli vb ye benzediði için mi, neden mesela.
![]() Ýmzalardaki baðlantýlarý veya görselleri görüntülemek için gönderi sayýnýzýn 10 veya daha fazla olmasý gerekir. Þu anda 0 mesajýnýz var. Deli tarafýma denk gelmeyin, zira orada ben bile hükümsüzüm...
|
|
|
#8 |
|
Çevrimdýþý
![]() Üyelerin profil bilgilerini yalnýzca kayýtlý üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol baðlantýsýndan üye olunuz.
|
Hem ondan hem de gözüme daha hoþ geliyor.
![]() "Ýlim Çin'de bile olsa ara." dediler.
Onlar aklý bir kutuya kilitlediler. |
|
|
#9 |
|
Çevrimdýþý
|
Ben görselliðe takýlmýyorum mesela. Þuan istesem vb 3.8 temasýnýn aynýsýný çýkartýr kullanýrým. Yani sistem görsellikte önemli deðil, panel konusunda haklýsýn ama insan alýþtýðýný arýyor. Ama iddialýyým mybb forumlardan çok daha iyi durumda smf
![]() Ýmzalardaki baðlantýlarý veya görselleri görüntülemek için gönderi sayýnýzýn 10 veya daha fazla olmasý gerekir. Þu anda 0 mesajýnýz var. Deli tarafýma denk gelmeyin, zira orada ben bile hükümsüzüm...
|
|
|
#10 |
|
Çevrimdýþý
![]() Üyelerin profil bilgilerini yalnýzca kayýtlý üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol baðlantýsýndan üye olunuz.
|
Bir de aktif olarak bulunduðum ilk forum bir MyBB forum idi.
![]() "Ýlim Çin'de bile olsa ara." dediler.
Onlar aklý bir kutuya kilitlediler. |
| Yer Ýmleri |
| Konuyu 1 kiþi okuyor: (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|
| Forum | Bilgilendirme | Künye |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc. Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece |
Sitemiz; yer saðlayýcý bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapýlan paylaþýmlar, moderasyon ekibimizin onayýna dahil olmadan direkt olarak yayýnlanmaktadýr. 5237 sayýlý TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayýlý Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kiþilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kiþi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazý), tarafýmýza tanzim edildiði takdirde paylaþýlacaktýr. Hukuka aykýrý bir paylaþýmýn olduðunu düþündüðünüz mesaj ya da konuyu; ÝLETÝÞÝM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut þikâyetiniz üzerinden tarafýnýza ulaþýlacak, gerekli iþlemler tesis edilecektir. |
|