![]() |
|
|
#1 |
|
Çevrimdışı
|
Mona
.@sırcafanus’un foruma geldiği gün gibi en az onun kadar dikkatimi çeken bıcır bıcır tatlı bir kız. Şiirler yazmayı, forumdaki konulara yorum yaparak emek vermeyi seviyor.. Aramızda olmasıyla güzel renk kattı. |
|
|
#2 | |
|
Çevrimdışı
|
Alıntı:
Konuyu açtığın için teşekkür ediyorum bal kadın. ![]() Ben de senin tarzını ve duruşunu beğeniyorum, takipçinizim efendim.
![]() Odor maris anima nostra est! |
|
|
|
#3 |
|
Çevrimdışı
|
Yeni üye...şaka şaka böyle klişe şeyler dememek lazım ya.
İyi fotoğraf çekebilen, özellikle akşamın dünyayı çerçeveleyen gölgelerini kayıt edebilen; derin düşünüp ve en önemlisi de bunları fikir olarak yazabilen donanımlı bi üyemiz. ![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#4 |
|
Çevrimdışı
|
Sakin kendi halinde amatör çektiği fotoğraflar gayet güzel.
Şiir paylaşmayı ve yorum yapmayı seviyor üslubu yerinde hanımefendi bi kardeşimiz geldiği günden beri forumel’e renk kattı ve katmaya devam ediyor , umarım hayatında istediği hedeflere en kısa sürede ulaşır. |
|
|
#6 |
|
Çevrimdışı
|
Seni burda görmek çok güzel fıstık o güsel yüreğinden öpüyorum
![]() Bazı kadınların yaraları hücreseldir, Bazılarınınki ise zihinsel. Birini iyi etmek için gereken tek şey Ucube bir yara bandı, diğerini iyileştirmek içinse Zürafaların uçması gerekmektedir. Hüsran dolu bir geçmişten asla Bakire bir gelecek beklenmez. Umut yorucudur, hayal kırıklıkları ise Saç kırıklarına sebeptir. Ve bilinsin ki saçlarını kendi kesen kadınlar, Geceleri uyumadan yastığı ısırarak ağlıyordur. Vesselâm.. |
|
|
#7 | ||
|
Çevrimdışı
|
Alıntı:
düşünceleriniz mutlu etti. ^^ Siz de aynı şekilde yazım konusunda donanımlısınız, severek okuyorum paylaşımlarınızı. = ) Alıntı:
Kahve kokusunu anımsatıyor bana yazdıkların. = ) Aynı iyi dilekleri senin için de diliyorum. Siz de öylesiniz. ^^ Teşekkür ederim. ![]() Odor maris anima nostra est! |
||
|
|
#8 |
|
Çevrimdışı
|
Ben sonradan fark ettim,
adaşım ve asi, bal batun da buradaymış. ![]() Ben de öpüyorum minnoş kalbinden. ^^ ![]() Odor maris anima nostra est! |
|
|
#9 |
|
Çevrimdışı
![]() Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
Mona ile uzun zamandır tanışıyoruz,kimseyle kavgası olmaz.Kendi halinde her zaman.Hayat hakkında kendini her zaman geliştirmeyi sever.Güzel yürekli. ![]() ..
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#10 | |
|
Çevrimdışı
|
Alıntı:
![]() Odor maris anima nostra est! |
|
| Yer İmleri |
| Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|
| Forum | Bilgilendirme | Künye |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc. Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece |
Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir. |
|