17.04.2022 Yağmurlu bir pazar sabahı ....!
Kendimi bildim bileli düzenli olarak erken kalkarım, bunun pek çok sebebi var öncelerde ders çalışmak içindi akabinde işe gitmek için oldu ve yaş ilerledikçe artık yıllardır süregelen hobimi kısa süre de olsa gerçekleştirmek için kalkar oldum, güzel bir sahil kasabasında yaşıyorum gelibolu da 3 tarafımız denizlerle çevrili, e tabi deniz kıyısında yaşayıp da balık tutmamak veya balık tutma tutkusuna aşık olmamak olur mu ? tabiki de olmaz...

sahur vakti kalktım, bir iki yudum birşeyler yedikten sonra ekipmanlarımı hazırlayıp doğru sahilin yolunu tuttum. evimden dışarı çıktığımda inceden bir yağmur sıfır rüzgar ve alacakaranlık bir hava .... sahile vardığımda ekipmanımı hazırladım bir tek ben varım başka kimsecikler yok sessizlik huzur ve mutluluk dedikleri şeyin hepsi bir arada, en azından ben mutlu oluyorum

hava aydınlanana kadar yaklaşık 1.5 saat oltamı savurdum ancak henüz sular ısınmadığı için malesef balık kıyılara düşmemiş anlayacağınız yine boş döndük ama buradaki mesele balık tutmak tan ziyade sabahın o güzel temiz havasını sahil kıyısında almak ve baharın gelişini iliklerinize kadar hissetmek... bahar güzel mevsim insana mutluluk ve huzur veriyor hele ki yaşadığınız şehiri de seviyorsanız ve aktiviteleriniz var ise demeyin keyfinize, güne nasıl başladığımı bugün sizlerle paylaşmak istedim, okuduğunuz için teşekkür ederim daha uzatırdım ama betimleme yapmayı sevmem

herkese mutlu ve keyifli pazarlar dilerim....