![]() |
|
||||||
| Tebrik ve Kutlamalar Doğum günleri, milli bayramlar gibi kutlamaların yapıldığı bölüm. |
| ||
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
|
#1 |
|
Çevrimiçi
|
1 Mayıs İşçi Bayramı Kutlu Olsun
1 Mayıs İşçi Bayramı Kutlu Olsun ![]() 1 Mayıs İşçi ve Emekçiler Bayramı, işçi ve emekçiler tarafından dünya çapında kutlanan, birlik, dayanışma ve haksızlıklarla mücadele günü. Dünya üzerindeki pek çok ülkede, resmî tatil olarak kabul edilmektedir. Türkiye'de ilk kez 1923'te resmî olarak kutlanmıştır. 2008 Nisan'ında, "Emek ve Dayanışma Günü" olarak kutlanması kabul edilmiştir. 22 Nisan 2009 tarihinde TBMM'de kabul edilen 5892 sayılı yasanın, 27 Nisan 2009'da Resmi Gazete'de yayımlanarak yürürlüğe girmesi ile, 1 Mayıs resmi tatil ilan edilmiştir. 1 Mayıs İşçi Bayramı Kutlu Olsun ![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#2 |
|
Çevrimdışı
|
1 Mayıs İşçi Bayramınız Kutlu Olsun...
![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. mucize'm benim aşkımmm
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#4 |
|
Çevrimdışı
![]() Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
Corona bahane edilerek bir çok işçi, çalışan ve emekçinin mağdur edildiği şu günlerde; tüm emekçilerin işçi bayramı kutlu olsun.
|
|
|
#5 |
|
Çevrimdışı
|
Alın teriyle evine ekmek getiren başka Sağlık çalışan meslektaşlarımın ve bütün İşçi, Emekçilerin 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü Kutlu olsun.. ![]() Bir Fatiha'Lık ömrün '' Amin '' FasLındayım..~IkRa
|
|
|
#6 |
|
Çevrimiçi
|
![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#7 | |
|
Çevrimdışı
![]() Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
Alıntı:
İktidar sanırım "Bu dönemde esnafı işçiyi mağdur ettim, öğretmen de nasibini alsın." dedi ki bu kez bizim ücretlerimize göz dikti. Öğrenci gelmeyen canlı derslerin ücretini kesmeye başladılar. Öğretmenin bu ders için yaptığı hazırlıkları hiçe saymaktır. Eğitim uzaktan bilgisayarlar üzerinden yapıldığı için öğretmenler her ders için görseller hazırlıyor. Her dersin EBA üzerinden atamasını yapıyor. Her dersin planını yapıyor. Raporlarını hazırlıyor. Ramazan'dan önceki hafta bizi HEM'de kursa aldılar. Kapalı mekan içinde yüz yüze kurs. Ayrıca sürekli idareciler WhatsApp gruplarından buyruklarını bildiriyorlar. Şu seminere katılın, şu kursa katılın, şu yarışmaya öğrenci bulun, veli telefonlarını toplayın... Bunların hiç biri için ayrıca ücret almıyoruz. Ayrıca eğitim çalışanları aşılanmadan yüz yüze eğitimler başlandı. Bu süreçte bizim okuldan iki öğretmen hastalandı. Öğretmen hastalanırken iktidarımız futbolculara aşı önceliği tanıdı. Fırsat bulmuşken eğitim çalışanlarının dertlerinden de bahsedeyim istedim. Büyük ihtimalle bir çok sektörün, bir çok derdi ve daha zor çalışma şartları vardır. Bu dönemde iktidar emekçilerin haklarını yememeye özen göstermeli, mağdur etmemeli. Emekçilerin haklarının yenmediği, çalışma şartlarının iyileştirildiği yıllar görmek dileğiyle; 1 Mayıs İşçi Bayramı kutlu olsun. ![]() "İlim Çin'de bile olsa ara." dediler.
Onlar aklı bir kutuya kilitlediler. |
|
|
|
#8 |
|
Çevrimdışı
|
Emekcilerin bayrami kutlu olsun.
![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#9 |
|
Çevrimiçi
![]() Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
1 Mayıs İşçi Bayramı Kutlu Olsun!
|
|
|
#10 |
|
Çevrimdışı
![]() Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
Ocak ayında enflasyon farkı falan aldık ama zamlar yağmur gibi gelince paramız yine pul oldu. Tüm çalışanlar fakirleşti. Artık ülkenin büyük bir çoğunluğu fakirlikle karşı karşıya...
Kimileri haketmediği ihalelerle haketmediği parakarı kazanırken, kimileri rahat saraylarında takılırken; çalışanlar emekçiler haklarını alamıyor. Krizin faturası çalışanlara çıkarılıyor. Maalesef maaşlarımızın iyileşmesi için Temmuz'u bekleyeceğiz. Üç kuruş arttırıp yine enflasyona yenik düşürecekler. Tüm alnının teriyle para kazanmaya çalışanların 1 Mayıs İşçi Bayramı kutlu olsun. ![]() "İlim Çin'de bile olsa ara." dediler.
Onlar aklı bir kutuya kilitlediler. |
| Yer İmleri |
| Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|
| Forum | Bilgilendirme | Künye |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc. Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece |
Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir. |
|