Cevap: 1 Mayıs İşçi Bayramı Kutlu Olsun!
Ocak ayında enflasyon farkı falan aldık ama zamlar yağmur gibi gelince paramız yine pul oldu. Tüm çalışanlar fakirleşti. Artık ülkenin büyük bir çoğunluğu fakirlikle karşı karşıya...
Kimileri haketmediği ihalelerle haketmediği parakarı kazanırken, kimileri rahat saraylarında takılırken; çalışanlar emekçiler haklarını alamıyor. Krizin faturası çalışanlara çıkarılıyor. Maalesef maaşlarımızın iyileşmesi için Temmuz'u bekleyeceğiz. Üç kuruş arttırıp yine enflasyona yenik düşürecekler.
Tüm alnının teriyle para kazanmaya çalışanların 1 Mayıs İşçi Bayramı kutlu olsun.

"İlim Çin'de bile olsa ara." dediler.
Onlar aklı bir kutuya kilitlediler.
|