![]() |
|
||||||
| Tatil Kılavuzu Bir tatil kılavuzuna ihtiyaç duyduğunuz durumda, bu bölümümüz yanınızda. |
| ||
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
|
|
|
#1 |
|
Çevrimdışı
|
Karayipler’deki Doğa Harikası: Antigua ve Barbuda
Karayipler’deki Doğa Harikası: Antigua ve Barbuda
Antigua ve Barbuda, Karayip Denizi'nin doğusunda, Küçük Antiller ada grubundaki bağımsız bir ada ülkesi. ![]() Antigua ve Barbuda, ülkeye adını veren iki büyük ada ve çeşitli adacıklardan meydana geliyor. ![]() Ülkenin başkenti, Antigua adasındaki St. John’s. ![]() Yerli halkların buraya MÖ 2400 yıllarında yerleştiği tahmin ediliyor. ![]() Kristof Kolomb, 1493’teki ikinci seyahatinde Antigua’ya çıkmış ve İspanya’daki Santa Maria de la Antigua Kilisesi’ne atfen adaya Antigua adını vermişti. ![]() 280 km2 yüzölçümüne sahip Antigua adasının kıyıları oldukça girintili ve çıkıntılı. ![]() Büyük kısmının rakımı oldukça alçak olan adanın batısında volkanik kayalıklar ve 405 metrelik Boggy Zirvesi bulunuyor. ![]() Ülkede ana geçim kaynağı olan ziraatin yerini günümüzde turizm almış. ![]() Geçmişte Antigua’da bol miktarda üretilen şeker bugün yok denecek kadar az üretiliyor. ![]() Ada halkı genellikle balıkçılık ve kendine yetecek kadar tarım ile uğraşıyor. ![]() Adadaki geleneksel toprak sahipliği sistemi, son yıllarda turistik yapılaşmanın tehdidi altında. ![]() Yılda 1000 mm yağış almasına rağmen adada akarsu ve yeteri miktarda doğal su kaynağı bulunmadığı için kuraklık görülüyor. ![]() Ocak ayı ortalaması 25 °C, Ağustos ortalaması 28 °C olan adada yazın sıcaklık 32 °C’ye kadar çıkıyor. ![]() |
|
|
#2 |
|
Çevrimiçi
![]() Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
İçim eriyor şöyle fotoğrafları görünce.
|
|
|
#3 |
|
Çevrimdışı
|
Müthiş bir yer yav. Beni orada bir hamağa bırakın, yanıma da 5000 kitap koyun. Yeteri kadar bira ve ekmek verin yemin ediyorum geri dönersem, başka şey ararsam ne olayım.
|
|
|
#4 |
|
Çevrimdışı
|
Dünya güzel şey. Bunu derken asla gidemeyecek olmama üzüldüm. Şunu yazıp konudan çıkıyorum.
Ve inşallan oradaki zenginler içine edip de bozmazlar. Aa pardon orası Türkiye değildi. :/ |
| Yer İmleri |
| Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|
| Forum | Bilgilendirme | Künye |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc. Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece |
Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir. |
|