16 Ağustos 2023, 01:00
|
#1
|
|
Çevrimiçi
Dea Dia
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
Söyle Bakalım -11-
Söyle Bakalım -11-
Şimdiye kadar gördüğün en iyi Wi-Fi adı neydi?
@ Alperen
@ Kei
Alıntı:
Allahını seven şifreyi kırmasın kotalı
|
@ Fearless
@ Savay
Alıntı:
"It burns when IP"
|
@ Rexense
Alıntı:
Kendi Wifi adım. Sanırım bir 10 senedir aynı.
"Dsmart net girme şuna *** oğlu!"
|
@ Karakedili
Alıntı:
'saati 1 lira bağlanmak isteyen 7/C sınıfına gelsin.'
|
@ Supervisor
Alıntı:
Az ye kendine internet al
|
@ Wizard
Alıntı:
Valla hiç dikkat etmedim. Ama fanatik olduğum için Galatasaray diyorum )
|
@ SerdaR
@ Callisto
Alıntı:
alabalık yazmıştı biri hehe
bula bula alabalık bulmuş herkimse
|
@ Swan
Alıntı:
Heçkırrr
Aynen böyleydi. Aman diyim , sakın şifresini kırmaya kalkmayın. Adam heçkır ;s
|
@ dreamcatcher
Alıntı:
mmm.. zor bi soru, basic şeyler vardı genelde soy adları yada bi firma ise onun ismi, değişik bişi yok sadece kendiminkini yazayım
"rüya yorumlanır"
|
@ Sürmenaj
Alıntı:
Bir restorana gitmiştik.
Wifi adı ''oburlar'' idi. (:
|
@ ucanpijama
Alıntı:
birtaneydibenaldım.
|
Katılım sağlayan herkese çok teşekkür ederim.
Aklınıza başka gelen varsa, konu altında da yazabilirsiniz. 

İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
|
|
|
|