Tekil Mesaj gösterimi
Eski 16 Ağustos 2023, 01:00   #1
Çevrimiçi
Dea Dia
Dea Dia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
,,, Söyle Bakalım -11-

Söyle Bakalım -11-



Şimdiye kadar gördüğün en iyi Wi-Fi adı neydi?

@Alperen
Alıntı:
bagajda kavun var.
@Kei
Alıntı:
Allahını seven şifreyi kırmasın kotalı
@Fearless
Alıntı:
sifreistemesakin ahahaha
@Savay
Alıntı:
"It burns when IP"
@Rexense
Alıntı:
Kendi Wifi adım. Sanırım bir 10 senedir aynı.
"Dsmart net girme şuna *** oğlu!"
@Karakedili
Alıntı:
'saati 1 lira bağlanmak isteyen 7/C sınıfına gelsin.'
@Supervisor
Alıntı:
Az ye kendine internet al
@Wizard
Alıntı:
Valla hiç dikkat etmedim. Ama fanatik olduğum için Galatasaray diyorum )
@SerdaR
Alıntı:
EskidendiO
@Callisto
Alıntı:
alabalık yazmıştı biri hehe
bula bula alabalık bulmuş herkimse
@Swan
Alıntı:
Heçkırrr

Aynen böyleydi. Aman diyim , sakın şifresini kırmaya kalkmayın. Adam heçkır ;s
@dreamcatcher
Alıntı:
mmm.. zor bi soru, basic şeyler vardı genelde soy adları yada bi firma ise onun ismi, değişik bişi yok sadece kendiminkini yazayım

"rüya yorumlanır"
@Sürmenaj
Alıntı:
Bir restorana gitmiştik.
Wifi adı ''oburlar'' idi. (:
@ucanpijama
Alıntı:
birtaneydibenaldım.
Katılım sağlayan herkese çok teşekkür ederim.

Aklınıza başka gelen varsa, konu altında da yazabilirsiniz.




İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.



İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.