![]() |
|
||||||
| Serbest Kürsü Kategori bulamadığınız konuları paylaşabilirsiniz. |
| ||
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
|
#1 |
|
Çevrimdışı
|
Yaşamak
![]() Charlie Chaplin, ne güzel vede ne doğru yazmış.. . Kendimi gerçekten sevmeye başladığımda, Anladım ki, Duygusal acılar ve keder, bir uyarıydı bana, Kendi gerçeğime karşı yaşadığımı anımsatan. Biliyorum, bugün buna "özgün olmak" diyorlar. Kendimi gerçekten sevmeye başladığımda, Zamanı gelmediğini, Ve o kişinin hazır olmadığını bildiğin halde onu, İsteğimizi yapmaya zorlamanın, O insan kendim de olsam, Ne kadar utanç verici olduğu anladım. Bugün buna, "kendine saygı duymak" dendiğini biliyorum. Kendimi gerçekten sevmeye başladığımda, Başkalarının hayatına özenmekten vazgeçtim, Ve önüme çıkan zorlukların, Olgunlaşmam için aşmam gereken engeller olduğunu fark edebildim. Günümüzde buna, "bilgelik" dendiğini biliyorum. Kendimi gerçekten sevmeye başladığımda, Her zaman, her fırsatta, Doğru zamanda, doğru yerde bulunduğumu anladım. O andan itibaren de huzura erdim. Bugün buna, "varoluşa saygı" dendiğini biliyorum. Kendimi gerçekten sevmeye başladığımda, Kendime ayırmam gereken zamanı başka şeylere harcamaktan, Geleceğe ilişkin büyük projeler yapmaktan vazgeçtim. Bugün artık yalnızca bana keyif ve mutluluk veren, Sevdiğim ve hoşuma giden işleri, Kendime özgü yol, yordam ve tempoyla yapıyorum. Günümüzde buna, "kendine karşı dürüstlük" dendiğini biliyorum. Kendimi gerçekten sevmeye başladığımda, Sağlıklı olmayan her şeyden kurtardım kendimi. Yemeklerden, insanlardan, nesnelerden, durumlardan, Hepsinden önce de beni benden koparıp diplere çeken şeylerden. Başlangıçta buna "sağlıklı bencillik" diyordum, Bugün biliyorum ki, bu "kendini sevmek"tir. Kendimi gerçekten sevmeye başladığımda, Vazgeçtim, Her zaman kendi haklılığıma inanmaktan, Daha az yanılmaya başladım böylece. Bugün anladım buna "sade olmak" dendiğini. Kendimi gerçekten sevmeye başladığımda, Düşüncelerimin beni zavallı ve hasta edebileceğini fark ettim, Buna karşın yüreğimin gücünü yardıma çağırdığımda, Aklım değerli bir ortak kazandı. Bu ilişkiye bugün "yürek bilgeliği" diyorum. Kendimizle ya da başkalarıyla tartışmaktan, Çatışmaktan ve sorun yaşamaktan korkmamalıyız, Çünkü yıldızlar bile bazen birbiriyle çarpışır, Ve yeni dünyalar oluşur. Bugün bunun YAŞAMAK olduğunu biliyorum. . ![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
| Yer İmleri |
| Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|
| Forum | Bilgilendirme | Künye |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc. Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece |
Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir. |
|