![]() |
|
|
#1 |
|
Çevrimdışı
|
Era7capone, Batuflex, Narco - CISTAK Şarkısı Puanla - Yorumla
![]() Bu medyayı görüntüleyebilmeniz için üye olmanız ve üye hesabınızla oturum açmanız gerekmektedir. Şarkı Sözleri Aldım marka, bakmıyo'm faturasına Adı Katarina, verdim tam arasına Dedi "Lütfen tekrar gel ara sıra" Güzel mi güzel, onun arabası var (Var) Batu sıradan biri, hani semtçi falan (Yay) Melis, Nişantaşı University kasa (Valla) Müziğimi cinsiyetçi bulmuş, hoş bakmamış Bana hoş bakarsın, söyle, kaç paraya? Tanıştım Bebek'te, adı Natasha Dedim "Uzatma bebek, yat aşağı" Batuflex'le piyasayı baş aşağı İnan bana, inanmam ben aşka Bunu not et (Not et), yaptım rap, no cap Gezdim eşya, Calvin Klein don hep (Don hep) Manita latin, saçı platin, gel beni kontrol et Kapladım vücut tattoo, sigarayı puffladım sağa Batu Sizde mi Türkçe rap'inin tapu? "-"cık, aradım avukatımı (Ha, ha)hazırlar savunmamızı, sevmem soru sorulmasını Çok bekledin düşmemi ama kestim bol sıfır faturasını İstanbul hoş ama her günü trafik Sıkıntı, patlar arabanın kornası Biraz sempatik, birazcık zorbayım İstеdiğim olucak çünkü neden olmasın? Hadi cıstak cıstak oynatalım İyi iş yapıp iyi para kaldıralım Dokuz ay İstanbul, üç Bodrum'da Kekеm ner'desin? Or'dan aldıralım Hadi cıstak cıstak oynatalım İyi iş yapıp iyi para kaldıralım Üç ay İstanbul, dokuz Bodrum'da Kekem ner'desin? Or'dan aldıralım Hadi cıstak, cıstak cıstak Manitalar ıslak, ıslak, ıslak, of Hadi cıstak, cıstak cıstak Manitalar ıslak, ıslak, ıslak Tişört EA7, yanımda Era7 Sorun yok, kayıca'z iki kelam edip Hatun Bella Hadid, etti fena beni Eğer ki bakan olursa ona "-"ra yedi (Wha) Vazgeçemiyorum bebek, anla beni Bi' senden, bi' de bu pislik hayattan Geriyo' puştlar beni tüm gün ama Çözüce'm eve geçip sen'le bi' sigara yaksam (Era7capone) Çe-çetem der bana "Patron", manitalar genelde diyo' "Cıs" Oldum pahalı markalar giyen etkileyici tas kafalı bi' dız Dedim "Bu nası' kız?" (Kız, kız) (Arabam yapar hız) ![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
| Yer İmleri |
| Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|
| Forum | Bilgilendirme | Künye |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc. Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece |
Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir. |
|