|
Oyun İncelemeleri Oyun tanıtımları ve incelemeleri.. |
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
22 Ocak 2024, 16:53 | #1 |
Çevrimdışı
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
Elder Scrolls Online: Gold Road Ön İnceleme
Elder Scrolls Online: Gold Road Ön İnceleme
Unutulan Deadric Prince Geri Dönüyor The Elder Scrolls Online: Gold Road, tıpkı önceki geliştirme paketlerinde (Chapter) olduğu gibi, dolu dolu gelen bir paket. Oblivion’dan tanıdığımız, içerisinde üç farklı alan içeren bir bölge, Ayleid (orman) elfleri hakkında daha önce görmediğimiz bilgiler eidnme şansı, TES oyuncularının yakından tanıdığı Spellcrafting sistemine yakın bir sistem olan Scribing gibi bir sürü yeni özellik bizi bekliyor. Ama benim en çok ilgimi çeken kısım, daha önce çok ufak bilgiler haricinde görmediğimiz, yepyeni bir Deadric Prince’in oyunculara tanıtılması oldu. Geçtiğimiz yıl yayınlanan Necrom paketinin hikayesi, normalde yapmadıkları bir şekilde, oldukça heyecan verici bir noktada, “cliffhanger” diyebileceğimiz tatta bir olay ile sonlanmıştı. Necrom’un baş karakteri diyebileceğimiz Daedric Prince Hermaeus Mora hariç herkesin hatıralarından silinmişl olan Daedric Prince Ithelia tekrar serbest kaldı ve yavaş yavaş hatıralarını geri kazanıyor. Peki kimdir, nedir, Tamriel üzerinde nasıl bir etkisi var ve onu serbest bırakan kim? Bu soruların cevabını yakında yayınlanacak olan Chapter öncesi güncelleme ve yaz aylarında çıkacak olan Necrom paketinde öğrenmeyi bekliyoruz. Ithelia’nın tanıtım filminde gözükmesinin ardından Rich Lambert’a kendisi hakkında bir sürü sorumuz oldu tabi ki, kendisi hakkında çok az bilgi sahibi olmamız bir yana, konsept resimlerini ve wallpaperlarını da istedik. Ne yazık ki bu soruların çoğu cevapsız kaldı, Ithelia’nın hatıralarını geri kazanma macerası ve sonrasında neler olacağını kendimiz tecrübe edeceğiz. Fakat kendisi “Fate-Changer” olarak anılan, kaderi istediği gibi şekillerme yeteneğine sahip güçlü bir Deadric Prince. Şimdi kurtulup hatıralarını geri kazanmaya başladığına göre, olanları görmezden geleceğini düşünmüyoruz. (Wallpaper da vermediler) Ithelia’nın peşinden gideceğimiz Gold Road macerası, Oblivion’da bir kısmını gezme şansı edindiğimiz West Weald bölgesinde geçecek. Bu bölge üçe ayrılıyor. Ana şehir olacak Skingrad’ın dışında The Gold Road, dağlık bölge Colovian Highlands ve bir gecede, akıl almaz bir şekilde yağmur ormanına dönüşen Valenwood Annexation. Akşam evde yatıp sabah içinden geçen ağacı gören halkın kafa karışıklığı anlaşılabilir. Biz de bunu inceleyeceğiz diye ediyorum. Geçtiğimiz yıl Necrom ile birlikte Arcanist sınıfı oyuna eklenmişti. Bu yıl Gold Road ile yeni bir sınıf yerine, oyuncular tarafından çok istenen bir sistemin daha farklı bir sürümü oyuna geliyor, Scribing. Spellcrafting kadar gelişmiş bir sistem değil ama Scribing sayesinde özelleştirilebilir yeteneklere sahip olacağız. Scribing sistemi, sorularımızı cevaplayan Lambert’ın anlattıklarına göre üç farklı değişkene sahip olacak. Öncelikli olarak ana yeteneği belirlediğimiz Grimoire’ı seçecek, ardından özelleştirme için kullanacağımız Script’ler ile değişiklikleri yapacağız. Son kısım ise bu sistemin kaynağı olarak görebileceğimiz Ink, yani mürekkep ile yeteneğin yazımını sağlayacağız. Bize sundukları örnekte ok atarken geri zıplayan bir okçu, Scribing kullanarak bu okun özelliklerini değiştiriyor, geri zıplarken attığı okun zehirli ya da iyileştirici özellikleri olmasını sağlayabiliyordu. Kendisine bu değişikliklerin sonucunda karşıdaki oyuncular tarafından kullanılan yeteneğin nasıl ayırt edileceği sorulduğunda ise “Ana yetenek sabit olacak, yani bir oyuncu ne tür özelleştirmeler yaparsa yapsın, yine havaya zıplayıp ok atacağı için ne kullandığını bileceksiniz” dedi. Yani tamamen farklı yeni yetenekler oluşturma şansımız olmayacak ama özelleştirme sistemi şu haliyle bile gayet geniş gözüküyor. Scribing ile bağlantılı olarak gelen Styling sistemi ile yeteneklerimize bazı renkler ekleyerek görsel geliştirmeler de yapabileceğiz. Bu sistem şimdilik yetenek renklerini değiştirmek gibi basit şeyler ile çalışacak ama Lambert’a göre ileride yeni efektler ve özel skinler oluşturabilme kapısı her zaman açık. merlin kazanı |
Yer İmleri |
Konuyu Toplam 1 Üye okuyor: (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
Seçenekler | |
Stil | |
|
|
Forum | Bilgilendirme | Künye |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4 Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd. Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece |
Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir. |
|