![]() |
|
||||||
| Magazin Haberleri En flaş gelişmelerin, güncel dedikoduların, magazin dünyasından son haberlerin paylaşıldığı bölüm. |
| ||
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
|
#1 |
|
Çevrimdışı
|
Görenler gözlerine inanamıyor! İşte Kobra Murat'ın altın kaplama binası
Kobra Murat lakabıyla tanınan Roman şarkıcı Murat Divandiler, katıldığı bir programda Balat'ta yaptırdığı altın kaplama binanın son durumuna ilişkin bilgi vererek "Çok dehşet olacak. Bir iki ay sonra bitecek. Dışı altın üstüne aynalar, kristallerle kaplı" dedi. "18 kilo altınım var" açıklamasıyla uzun süre magazin gündemini meşgul eden Kobra Murat, şimdi de altına kaplama binasıyla adından söz ettirmeyi başardı. "BİNA ÇOK DEHŞET OLACAK" Konuk olduğu 'Söylemezsem Olmaz' programında "Bir tane altın kaplamalı bir bina yaptıracağım diyordun, ne oldu o?" sorusuna yanıt veren Kobra Murat, "Bir türlü bitmiyor. Müteahhit beni dolandırdı. Ben parayı peşin verdim, panik atağım diye. Adam çekti arabayı sağa 'Murat Bey o zaman Euro bu kadardı, şimdi bu kadar oldu. Biz bunun altından kalkamıyoruz' dedi. Sözleşmemiz olduğunu söyledim. Ne olacak şimdi diye sordum. 'O zaman dört duvarı yap, kalanını ben yapayım' dedim. Ama öyle dediğime pişman oldum. O evin parasıyla 20 tane ev alırdım. Fayansa, kalebodura, camcıya, pencereciye aklına ne geliyorsa hepsini yaptırdım. Bina çok dehşet olacak. Bir iki ay sonra bitecek. Dışı altın üstüne aynalar ve kristallerle kaplı" ifadelerini kullandı. ![]() MASAK'IN RADARINA TAKILMIŞTI Daha önce mal varlığıyla ilgili söyledikleri dikkat çeken Kobra Murat, MASAK'ın kendisine inceleme başlattığını açıklamıştı. Bu durum karşısında şaşırdığını belirten şarkıcı "MASAK beni aradı, eve kağıt geldi. Sizi 2022'den 2023'e kadar araştırmaya aldık dediler. Elim ayağım titredi benim. 5 katlı bina yapacağım, kapıyı pencereyi düşünüyorum, mermerciye borcum var. Aman ne yapacağız biz dedim. Telefon numarasını bulduk, aradık orayı, nedir diye. Murat Bey, Dilan Polat'tan sonra camiada olan insanlar incelemeye alındı, bunların arasında siz de varsınız dediler. Neyimi inceliyorlar benim, müzisyenim ben, Avrupa'da sahneye çıkıyorum, parayı vatanıma getiriyorum dedim. Şirketiniz olması lazım dediler. Kemancının şirketi mi olacak dedim" şeklinde konuşmuştu. ![]() Benzer Konular:
![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
| Yer İmleri |
| Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|
| Forum | Bilgilendirme | Künye |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc. Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece |
Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir. |
|