![]() |
|
||||||
| Magazin Haberleri En flaş gelişmelerin, güncel dedikoduların, magazin dünyasından son haberlerin paylaşıldığı bölüm. |
| ||
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
|
#1 |
|
Çevrimdışı
|
Haluk Bilginer'den Atatürk'le İlgili Söylediği İddia Edilen Yoruma Yanıt: Ben Bu Lafı
Haluk Bilginer'den Atatürk'le ilgili söylediği iddia edilen yoruma yanıt: Ben bu lafı nerede söylemişim; yuh artık! ![]() "En İyi Erkek Oyuncu" kategorisinde Emmy Ödülü'nün sahibi oyuncu Haluk Bilginer, Türkiye Cumhuriyeti'nin kurucusu Mustafa Kemal Atatürk'le ilgili kendisine olduğu iddia edilen bir cümleyi sert bir şekilde yalanladı Twitter'da "Atatürk’ü oynadığım için gurur duymuyorum aldığım paraya bakarım" şeklindeki yoruma yanıt veren Bilginer, "Ben bu lafı nerede söylemişim? Biraz izan!" açıklamasını yaptı. Twitter'da @TezcanTezsam adlı kullanıcının, Haluk Bilginer'le ilgili "Haluk Bilginer: "Atatürk’ü oynadığım için gurur duymuyorum aldığım paraya bakarım!" O yüzden bir Tarık Akan, bir Ferhan Şensoy asla olamazsın." sözlerine Haluk Bilginer şu yanıtı verdi: "Çok ayıp lakin ! Beni sevmek zorunda değilsiniz.. lakin biraz izan ! Ben bu lafı nerede söylemişim? 'Aldığım paraya bakarım' yuh artık !" Kaynak |
|
|
#3 |
|
Çevrimdışı
|
İftira olduğunu sanmıyorum. İşine geleni hatırlıyordur. Şahsiyet dizisindeki gibi Alzheimerlı rolünü çok benimsemiş.
Ben ona nerede söylediğini hatırlatayım. Bknz : https://www.veryansintv.com/haluk-bi...dulunu-kazandi Ayrıca söylemeyen kişi, böyle önemli bir konunun peşini bırakmamalıydı. Sanatçı olsam benim söylemediğim sözleri söylemişim gibi gösterenlere hukuksal yollara başvururdum. Zamanında yapmadığına göre demek ki Atatürk hakkında bu sözleri söylediği de doğru. Bu haber doğru değilse de kanıtlamak için çok geç kaldı. |
|
|
#4 | |
|
Çevrimdışı
|
Alıntı:
Bir çok haber sitesinde var zaten. İzan filan yok. |
|
| Yer İmleri |
| Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|
| Forum | Bilgilendirme | Künye |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc. Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece |
Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir. |
|