![]() |
|
||||||
| Komik Yazılar Beğendiğiniz komik yazıları burada paylaşabilirsiniz. |
| ||
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
|
|
|
#1 |
|
Çevrimdışı
|
Cem Yılmaz'ın Çocukluğu
Ben çocukken çok salaktım. Edip Akbayram'ın ismini Edi zannederdim. Yani o, benim için 'Edi Pakbayram'dı. Ablama, 'Nasıl olup da koca bir günü canın sıkılmadan evde oturarak geçiriyorsun?' demiştim. 'Büyüyünce insanın canı sokakta oynamak istemez ki' cevabını vermişti. Uzunca bir süre büyüyüp büyümediğimi anlamak için kendime, 'Canın sokakta oynamayı istiyor mu?' diye sormuştum. Annem erkeğin cinsel organını 'pipi' kadınınkini 'kutu' olarak tanımlamıştı. O zamanlar TRT'de Cenk Koray'ın sunduğu 'Tele Kutu' diye bir yarışma vardı. Yarışmacılar, 'Hayır Cenk Bey, ben kutumu açmak istiyorum' deyince koşarak odadan kaçardım. Sabahları kalktığımda aklımın hala yerinde olup olmadığını anlamak için 2+2, 3+4 gibi toplama işlemleri yapardım. Sonuçlar doğru olunca da çok sevinirdim. Dedemle parka gittiğimiz bir gün TRT'ciler çekim için oradaydı. Beni oynarken çektiler. Yayın günü bizim aile jeneriğinde gözüktüğüm Çocuk programını izlemek için televizyon başına geçti. Kendimi ekranda görünce, 'Beni niye parkta unuttunuz?' diye gözyaşlarına boğulmuştum. 'Geri vites' kavramım yoktu. Şoför, kolunu koltuğa atıp arkaya doğru bakınca araba otomatikman geri geri gidiyor zannederdim. Benden büyük kuzenlerim dondurmacıların dondurma külahlarının sivri kısmıyla kulaklarını karıştırdığını söylemişti. İnanmıştım. Hala da külahların sivri kısımlarını yemem. Çöpe atarım. Babaannem bir gün gelirse sevdiğim dizilerin olmadığı bir gün gelsin istiyordum. Abimle Karaoğlancılık oynardık. O Karaoğlan olurdu, beni de Bizans askeri yapardı. Sonra evire çevire döverdi. Çok mühim bir şey yaptığımı sandığım için canım yansa bile hiç sesimi çıkarmazdım. Yeşil ve siyah zeytinin ayrı ağaçlarda yetiştiğini sanırdım. Bulmacalardaki, 'Annenin erkek kardeşi' kısmına dayımın beş harfli ismini sığdırmaya çalışırdım. Anaokulunda patates baskısı yapmayı öğrenmiştik. O kadar hoşuma gitmişti ki, evde duvarlara, masa örtülerine filan basmıştım. Ancak sanat merakım annemin yeni aldığı beyaz eteğe patatesi yapıştırmamla son bulmuştu. Hem gönlünü almak hem de el koyduğu patateslerime kavuşmak için dahiyane bir fikirle öğretmenimin yanına gittim. 'Annem' yazısını patatese oydurttum. Sevinçle eve gelerek soyundum. Renkli boyalara batırdığım patatesi vücudumun her tarafına bastım. Sonra da annemin karşısına geçtim. Beni o halde görünce ağlamaya başlamıştı. Madonna ile Maradona'yı kardeş zannederdim. Kendi kendime, 'Bunların babası ne şanslı be. Bir çocuğu futbolun kralı, biri müziğin kraliçesi' derdim. Birinden özür dilediğim zaman Allah'ın bana bir özür vereceğini sanırdım. Sakat olacağımı düşünüp hemen 'dilediğim özrü' geri alırdım. Kurban Bayramı'nda toplanan derilerden uçak yapıldığını sanırdım. Uçakların dış yüzeyi bu derilerle kaplandığı için Türk Hava Kurumu'nun topladığını düşünüyordum. Uçak kaçırma filmlerinde silahla ateş edildiğinde ya da a patladığında, 'Ayyy! Deri delindi!' derdim. 'Gil' diye konuşanları fakir zannederdim. Annem banyodan çıktıktan sonra babamın söylediği, 'Sıhhatler olsun' lafını 'Saatler oldu' diye anlardım. Bunun da, 'Banyoda amma çok kaldın' gibi bir şey demek olduğunu sanıp babamın anneme kızdığını düşünürdüm. Annemin buna karşın niye sadece, 'Sağol' dediğini merak ederdim. 'Ne kibar kadın', derdim. |
|
|
#2 |
|
Çevrimdışı
|
Hahhahhaha uyku falan kalmadi .
![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#3 |
|
Çevrimdışı
|
Cem Yılmaz'ın küçüklüğüyle kendi küçüklüğümün benzer özellikleri var.
Süleyman Demirel'in adının hep Demirali olduğunu zannediyordum. (: |
|
|
#4 | |
|
Çevrimdışı
|
Alıntı:
Bende park etmeyi hep fark etmek olarak bilirdim ,yakin zmana kadar : d ![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
|
#5 |
|
Çevrimiçi
|
Sadece benim gördüğüm yerde hayat var, ben oradan gidince herkes donuyor sanıyordum.
![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
| Yer İmleri |
| Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|
| Forum | Bilgilendirme | Künye |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc. Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece |
Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir. |
|