![]() |
|
|
#1 |
|
Çevrimdışı
|
Sana Aşık Olmak Kolay mı Zor mu?
Aşk, bazen bir bakışla gelir, bazen ise uzun bir süreç gerektirir. Kimisi kendini kolayca açar ve aşka kucak açarken, kimisi duygularını içe atar ve güven sağlanmadan kapılarını açmaz. Peki, sana aşık olmak kolay mı yoksa zor mu? Haydi öğrenelim! tıkla. ![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#4 |
|
Çevrimdışı
|
Seninle aşık olmak ne çok kolay ne de çok zor. İnsanlar, senin derinliğini keşfettikçe aşkı hissetmeye başlar. İlk etapta biraz mesafeli ve dikkatli olsan da zamanla duygularını açığa çıkarır ve karşındaki kişiyi etkilersin. Duygularını hemen belli etmemen, aşkı biraz daha karmaşık hale getirebilir; ancak karşı taraf seni daha iyi tanıdıkça duygusal derinliğini ve sadakatini fark eder. Bu da seni daha çekici kılar. İlişkilerde güven kazanman ve karşındakine tamamen açılman biraz zaman alır; fakat güven sağlandığında tam anlamıyla bir aşk yaşanır. İnsanlar seninle aşık olma yolculuğunda sabırlı olmalı; çünkü senin gibi sadık ve derin bir partneri kazanmak her zaman zahmete değen bir deneyimdir.
|
|
|
#5 |
|
Çevrimdışı
|
Sana aşık olmak biraz zaman alabilir! ![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#6 |
|
Çevrimdışı
|
Sana aşık olmak biraz zaman alabilir!
![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#8 |
|
Çevrimdışı
|
![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#10 |
|
Çevrimiçi
|
Seninle aşık olmak ne çok kolay ne de çok zor. İnsanlar, senin derinliğini keşfettikçe aşkı hissetmeye başlar. İlk etapta biraz mesafeli ve dikkatli olsan da zamanla duygularını açığa çıkarır ve karşındaki kişiyi etkilersin. Duygularını hemen belli etmemen, aşkı biraz daha karmaşık hale getirebilir; ancak karşı taraf seni daha iyi tanıdıkça duygusal derinliğini ve sadakatini fark eder. Bu da seni daha çekici kılar. İlişkilerde güven kazanman ve karşındakine tamamen açılman biraz zaman alır; fakat güven sağlandığında tam anlamıyla bir aşk yaşanır. İnsanlar seninle aşık olma yolculuğunda sabırlı olmalı; çünkü senin gibi sadık ve derin bir partneri kazanmak her zaman zahmete değen bir deneyimdir.
![]() ...
Her nokta bir bitişken, ben sana üç nokta koydum... Yanyana gelen bu üç nokta, boğazımda düğümlenen sana söyleyemediğim yarım bıraktığın karanlığım... Bitirmeye cesaret edemediğim harflerim... Keşfedilmemiş bir şarkının notasında dans eden bir kadının gölgesi... Bazen korku, bazen hüzün, bazen sevinç... Tamamlanmamış Sen ve Ben.. |
| Yer İmleri |
| Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|
| Forum | Bilgilendirme | Künye |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc. Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece |
Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir. |
|