![]() |
|
|
#1 |
|
Çevrimdışı
|
Kıskançlık Seviyenizi Ölçüyoruz!
Hepimizin içini kemiren kıskançlık duygusu sevdiğimiz ve aşık olduğumuz insanlara karşı kat kat artabiliyor. Ne yapacağımızı bilemiyor ve hatta belki de kıskanınca farklı bir karaktere dönüşüyoruz. Seven insan kıskanır mı yoksa bu kıskançlık bir öz güven meselesi mi? Senin kıskançlık seviyeni ölçüyoruz! Haydi testeee! tıkla. ![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#2 |
|
Çevrimiçi
|
![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#3 |
|
Çevrimdışı
|
![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#5 |
|
Çevrimdışı
|
Bu kadar da umursamazlık olmaz!
İlk önce senin gibilerden çok az bulunduğunu söyleyelim! Çok sabırlısın ve hayatındaki insana çok çok fazla güveniyorsun. Senin hayatındaki insan tamamen geçmişini bir kenara bırakıp öyle geliyor ve bir daha geçmişi hiçbir şekilde sorgulanmıyor. Aslında sorgulansa da sen bunu hiç mi hiç takmıyorsun. Senin gibileri mumla arasak bile bulamayız. Hayatındaki insan çok şanslı. Hiç bir şekilde sıkmıyorsun. Sende 'geçmiş yaşanmıştır ve bitmiştir' kafası var. Böyle kafalara sahip insanlarda az var! Rahatlık da senin diğer adın. Senin gibi hiç kıskanç olmamak ne kadar doğru bilmiyorum ama azıcık heyecan kat ilişkine. Biraz kıskan yahu böyle olmaz. ![]() Bazı kadınların yaraları hücreseldir, Bazılarınınki ise zihinsel. Birini iyi etmek için gereken tek şey Ucube bir yara bandı, diğerini iyileştirmek içinse Zürafaların uçması gerekmektedir. Hüsran dolu bir geçmişten asla Bakire bir gelecek beklenmez. Umut yorucudur, hayal kırıklıkları ise Saç kırıklarına sebeptir. Ve bilinsin ki saçlarını kendi kesen kadınlar, Geceleri uyumadan yastığı ısırarak ağlıyordur. Vesselâm.. |
|
|
#6 |
|
Çevrimdışı
|
bir insanın geçmişi beni ilgilendirmez geçmişe girersek benim geçmişimden çıkmamız 3 yılı bulur, herkesin geçmiş yaşantısına saygım var önemli olan gelecek
Bu kadar da umursamazlık olmaz! İlk önce senin gibilerden çok az bulunduğunu söyleyelim! Çok sabırlısın ve hayatındaki insana çok çok fazla güveniyorsun. Senin hayatındaki insan tamamen geçmişini bir kenara bırakıp öyle geliyor ve bir daha geçmişi hiçbir şekilde sorgulanmıyor. Aslında sorgulansa da sen bunu hiç mi hiç takmıyorsun. Senin gibileri mumla arasak bile bulamayız. Hayatındaki insan çok şanslı. Hiç bir şekilde sıkmıyorsun. Sende 'geçmiş yaşanmıştır ve bitmiştir' kafası var. Böyle kafalara sahip insanlarda az var! Rahatlık da senin diğer adın. Senin gibi hiç kıskanç olmamak ne kadar doğru bilmiyorum ama azıcık heyecan kat ilişkine. Biraz kıskan yahu böyle olmaz. ![]() " ...bir gün Tanrı olsanız da karşınızda eğilmem "
|
|
|
#7 |
|
Çevrimdışı
|
Senin seviyen gayet normal!
Bence de. Bu zamana kadar hiç sevgilinin/eşinin bilgisayar, telefon, cüzdan gibi özel eşyalarını karıştırdın mı? Şu soru özelinde 1 kere yaptım aslında ya. Ama bilmeden skjhglshg |
|
|
#8 |
|
Çevrimiçi
|
Sen kıskançlığını en üst düzeyde yaşıyorsun! O yüzden dedik ya sevgiline kolaylıklar dileriz diye! Bir an önce bu huyundan vazgeç. Vazgeç ki etrafındaki insanları kaçırma! Çok şüphecisin. Bu şüphe olur olmadık düşüncelere dalmana neden oluyor ve ilişkilerine zarar veriyor. Artık hayatındaki insanın seni aldatacağını ya da eski sevgilisini düşündüğünü düşünme! Seninle birlikteyse artık sen varsındır hayatında. Senin kıskançlık tavan yapmış. Yanına yaklaşılmıyor. Senin hayatında anca bu kıskançlıklarını çekecek birileri olur. Onu bulmak da zor. Sen en iyisi kendine biraz hakim ol. Biraz bir şeyler umrunda olmasın! Hem kendin hem hayatındaki insan bak nasıl rahatlayacaksınız
![]() ...
Her nokta bir bitişken, ben sana üç nokta koydum... Yanyana gelen bu üç nokta, boğazımda düğümlenen sana söyleyemediğim yarım bıraktığın karanlığım... Bitirmeye cesaret edemediğim harflerim... Keşfedilmemiş bir şarkının notasında dans eden bir kadının gölgesi... Bazen korku, bazen hüzün, bazen sevinç... Tamamlanmamış Sen ve Ben.. |
|
|
#9 |
|
Çevrimdışı
|
Sen kıskançlığını en üst düzeyde yaşıyorsun! O yüzden dedik ya sevgiline kolaylıklar dileriz diye! Bir an önce bu huyundan vazgeç. Vazgeç ki etrafındaki insanları kaçırma! Çok şüphecisin. Bu şüphe olur olmadık düşüncelere dalmana neden oluyor ve ilişkilerine zarar veriyor. Artık hayatındaki insanın seni aldatacağını ya da eski sevgilisini düşündüğünü düşünme! Seninle birlikteyse artık sen varsındır hayatında. Senin kıskançlık tavan yapmış. Yanına yaklaşılmıyor. Senin hayatında anca bu kıskançlıklarını çekecek birileri olur. Onu bulmak da zor. Sen en iyisi kendine biraz hakim ol. Biraz bir şeyler umrunda olmasın! Hem kendin hem hayatındaki insan bak nasıl rahatlayacaksınız.
![]() Dervişe sormuşlar; Sevmek mi yorar sevilmek mi?
Derviş cevap vermiş; Allah için değilse,ikisi de yorar.. |
|
|
#10 |
|
Çevrimdışı
|
Bu kadar da umursamazlık olmaz! ![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
| Yer İmleri |
| Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|
| Forum | Bilgilendirme | Künye |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc. Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece |
Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir. |
|