![]() |
|
|
#1 |
|
Çevrimdışı
|
Seni Sevdiler mi?
İlişkilerimizde varlığından zaman zaman emin olamadığımız kavram sevgi. Peki seni gerçekten sevdiler mi? Hadi testte öğrenelim. Hazırsan başlıyoruz! tıkla. ![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#2 |
|
Çevrimdışı
|
Verdiğin cevaplara şöyle bir bakıyoruz ve senin herkes tarafından sevildiğini görüyoruz. Sende şeytan tüyü olabilir mi acaba? Bu kadar sevilmek ve değer görmek herkesin başına gelen bir olay değil çünkü. Çevrendekiler her zaman seni mutlu etmek için uğraşıyor sanki. Onlar için o kadar önemlisin ki ağzından çıkan her kelimeyi akıllarında tutuyorlar. Seninle ilgili hiç bir şeyi unutmuyorlar. Senin için özel olan günleri kutlamak için her daim planları var. İnsanların yüzünde nasıl bir tebessüm bırakıyorsan artık onlarda aynı tebessümü sende görmek istiyor. Gerçekten çok şanslısın! Bu kadar sevilmek herkesin şansında yok. Değerini bil. Her zaman sevgiyle kal
![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#3 |
|
Çevrimiçi
|
Seni kusurlarına kadar sevmişler!
Verdiğin cevaplara şöyle bir bakıyoruz ve senin herkes tarafından sevildiğini görüyoruz. Sende şeytan tüyü olabilir mi acaba? Bu kadar sevilmek ve değer görmek herkesin başına gelen bir olay değil çünkü. Çevrendekiler her zaman seni mutlu etmek için uğraşıyor sanki. Onlar için o kadar önemlisin ki ağzından çıkan her kelimeyi akıllarında tutuyorlar. Seninle ilgili hiç bir şeyi unutmuyorlar. Senin için özel olan günleri kutlamak için her daim planları var. İnsanların yüzünde nasıl bir tebessüm bırakıyorsan artık onlarda aynı tebessümü sende görmek istiyor. Gerçekten çok şanslısın! Bu kadar sevilmek herkesin şansında yok. Değerini bil. Her zaman sevgiyle kal <3 . ![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#4 |
|
Çevrimdışı
|
Hak ettiğin kadar değil! ![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#5 |
|
Çevrimdışı
![]() Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
Zaten pek çok azımız hak ettiğimiz değeri görüyoruz değil mi? Verdiğin cevaplara bakılınca senin sevildiğin ortada evet. Fakat sorun şu ki sen daha fazlasını hak ediyorsun. Sevmek, sevilmek, değer vermek ve bir çok şey. İnsanlar olarak belki hepsine sahibiz ama neden daha fazlası olmasın? Sevmek parayla mı canım? Belki senin karakterinle ilgili olan bir durum da olabilir. Hemen açıklıyoruz; insanlara koyduğun mesafe onların sana karşı hissettikleri gerçek hislerin saklanmasına sebebiyet veriyor olabilir. Unutma ne kadar seversen o kadar sevilirsin! Sen sevginden kısma ki insanlarda kısmak zorunda kalmasın. Sevgiyle kal <3.
![]() ..
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#6 |
|
Çevrimiçi
|
Verdiğin cevaplara şöyle bir bakıyoruz ve senin herkes tarafından sevildiğini görüyoruz. Sende şeytan tüyü olabilir mi acaba? Bu kadar sevilmek ve değer görmek herkesin başına gelen bir olay değil çünkü. Çevrendekiler her zaman seni mutlu etmek için uğraşıyor sanki. Onlar için o kadar önemlisin ki ağzından çıkan her kelimeyi akıllarında tutuyorlar. Seninle ilgili hiç bir şeyi unutmuyorlar. Senin için özel olan günleri kutlamak için her daim planları var. İnsanların yüzünde nasıl bir tebessüm bırakıyorsan artık onlarda aynı tebessümü sende görmek istiyor. Gerçekten çok şanslısın! Bu kadar sevilmek herkesin şansında yok. Değerini bil. Her zaman sevgiyle kal <3 .
![]() ...
Her nokta bir bitişken, ben sana üç nokta koydum... Yanyana gelen bu üç nokta, boğazımda düğümlenen sana söyleyemediğim yarım bıraktığın karanlığım... Bitirmeye cesaret edemediğim harflerim... Keşfedilmemiş bir şarkının notasında dans eden bir kadının gölgesi... Bazen korku, bazen hüzün, bazen sevinç... Tamamlanmamış Sen ve Ben.. |
| Yer İmleri |
| Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|
| Forum | Bilgilendirme | Künye |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc. Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece |
Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir. |
|