11 Kasım 2023, 15:30
|
#1
|
|
Çevrimdışı
Allecra
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
Cevap: Hayatın Bir Sınav Olsaydı Kaç Puan Alırdın?
Hayatın Bir Sınav Olsaydı Kaç Puan Alırdın?
Eğer hayat bir sınav olsaydı, sen bu sınavın en parlak öğrencisi olur, tam puanı kapardın! Neden mi? Çünkü sen, hayatın tüm detaylarını gözlemleyen, duyarlı bir bireysin. Her ayrıntının farkında olan, her durumu analiz eden bir gözlemci.
Bir de tutumlu oluşun var ki, bu özelliğinle herkesi kendine hayran bırakıyorsun. Paranın kıymetini bilen, gereksiz harcamalardan kaçınan birisin. Sanki cebindeki her kuruşun kıymetini biliyor, onları en doğru şekilde değerlendiriyorsun. Dikkatli olman da cabası! Seninle birlikte olanlar, senin bu özelliğini hemen fark ederler. Her detayı gözden kaçırmayan, her şeyin üzerine titreyen birisin.
Düzen konusunda da seninle kimse yarışamaz. Her şeyin yerli yerinde olması, düzenli bir yaşam sürdürmek senin için vazgeçilmez bir yaşam prensibi.Ve tabii ki, hayatta bir amacın var. Bu amacın dışına çıkmamak için elinden geleni yapıyorsun. Bu hedefine ulaşmak için durmaksızın çalışıyorsun.Bir nevi gelenekçi de sayılabilirsin. Değerlerine bağlı, geleneklerini sürdürmeyi seven bir bireysin. Bu özelliğinle de çevrendeki herkesi etkiliyorsun.
Kısacası, hayat sınavında tam puan almak için gereken tüm özelliklere sahipsin. Seni tanıyan herkes, bu özelliklerini takdir ediyor ve hayranlıkla izliyor.
|
|
|
|