![]() |
|
|
#21 |
|
Çevrimdışı
![]() Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
Senin en kötü yanın bencilliğin. Dünya senin etrafında dönüyor. Bu dünyadaki en önemli şeyse kendin, keyfin ve kahyası; gerisi senin için teferruat. Ayrıca senin mükemmeliyetçilik gibi bir özelliğin daha var; yetinmiyorsun, senin için hep daha iyisi vardır hiç şüphesiz. Egonsa tavan fakat neyse ki egon IQ'ndan yüksek değil. Amma velakin sen bencil olduğunu hiçbir zaman inkar etmedin, ki bu dünya üstündeki istisnasız herkes bencildir. Sen en azından ikiyüzlülük maskesi takmıyorsun suratına.
Tam da buyum evet. . @Dea Dia..
![]() ..
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#22 |
|
Çevrimdışı
|
Amma velakin sen bencil olduğunu hiçbir zaman inkar etmedin, ki bu dünya üstündeki istisnasız herkes bencildir. Sen en azından ikiyüzlülük maskesi takmıyorsun suratına.
Bencil olmak ikiyüzlü olmaktan iyidir.
|
|
|
#23 |
|
Çevrimdışı
|
Senin en kötü tarafın kıskançlığın. Sende acayip bir sahiplenme duygusu var ve sahiplendiğin kişiye sonuna kadar bağlanıyor, bu konuda da sınır tanımıyorsun. Sen bu kadar bağlıyken, karşıdan da aynı bağlılığı bekliyorsun haliyle. Ayrıca insanların ne dediği ve nasıl düşündüğüyle çok ama çok ilgileniyorsun; bu da seni gergin bir insan yapıyor. Bunun nedeni aslında çok basit: Sen insanları umursayan birisin. Kısaca sende sevgiyi paylaşmak diye bir şey yok; bir şey seninse senindir!
aa gerçekten doğru |
|
|
#25 |
|
Çevrimdışı
|
Senin en kötü tarafın kıskançlığın. Sende acayip bir sahiplenme duygusu var ve sahiplendiğin kişiye sonuna kadar bağlanıyor, bu konuda da sınır tanımıyorsun. Sen bu kadar bağlıyken, karşıdan da aynı bağlılığı bekliyorsun haliyle. Ayrıca insanların ne dediği ve nasıl düşündüğüyle çok ama çok ilgileniyorsun; bu da seni gergin bir insan yapıyor. Bunun nedeni aslında çok basit: Sen insanları umursayan birisin. Kısaca sende sevgiyi paylaşmak diye bir şey yok; bir şey seninse senindir!
Kıskanç olmam ![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. Konu Elyzra tarafından (28 Mart 2022 Saat 18:26 ) değiştirilmiştir. |
|
|
#26 |
|
Çevrimdışı
|
Kendi doğrularım var..
Kendime duyduğum bir saygı ve verdiğim bir değer var.. Bunlardan taviz veremiyorum. ![]() Değil mi ki çiğnenmiş inancın en seçkini, Değil mi ki yoksullar mutluluktan habersiz, Değil mi ki ayaklar altında insan onuru, #SOMA |
|
|
#27 |
|
Çevrimdışı
|
Kıskançlık ![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#28 |
|
Çevrimdışı
|
Senin en kötü tarafın, oldukça önyargılı olman. Yani senin için basitçe çabuk karara varıyorsun diyebiliriz. Evet, aslında insan sarrafı gibi özelliğinin olduğu gerçeğini yadsıyamayız, haklı çıktığın zamanlar da oluyor; fakat yanıldığın zamanlar da hiç de az değil. Ayrıca sabit fikirlisin; düşüncelerinin değişmesi deveye hendek atlatmakla eş. Ancak bu seni disiplinli ve prensipli bir insan yapıyor aynı zamanda. Bir de bu dünyada şüpheci ve güvensiz olmak, kazaları minimum zararla atlatmak için mantıklı bir çözüm!
|
|
|
#29 |
|
Çevrimdışı
|
Senin en kötü tarafın kıskançlığın. Sende acayip bir sahiplenme duygusu var ve sahiplendiğin kişiye sonuna kadar bağlanıyor, bu konuda da sınır tanımıyorsun. Sen bu kadar bağlıyken, karşıdan da aynı bağlılığı bekliyorsun haliyle. Ayrıca insanların ne dediği ve nasıl düşündüğüyle çok ama çok ilgileniyorsun; bu da seni gergin bir insan yapıyor. Bunun nedeni aslında çok basit: Sen insanları umursayan birisin. Kısaca sende sevgiyi paylaşmak diye bir şey yok; bir şey seninse senindir
Kıskançlıkmış da neye göre kime göre ? Her önümüze geleni kıskanmayız biz, sevdiğim deger verdigim insanları elbette kıskanırım. ![]() Ve...
Cennet bazen bir tebessüme ilişir. |
| Yer İmleri |
| Etiketler |
| kişilik, kötü özellik |
| Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|
| Forum | Bilgilendirme | Künye |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc. Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece |
Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir. |
|