Forumel.Com

Geri Git   Forumel.Com > Eğlence > Forumel Kafe > Kişisel Testler


Sen Ne Kadar Aşko-Kuşkosun?



Konu Bilgileri
Konu Başlığı
Sen Ne Kadar Aşko-Kuşkosun?
Konudaki Cevap Sayısı
14
Şuan Bu Konuyu Görüntüleyenler
 
Görüntülenme Sayısı
1549

Kullanıcı Etiket Listesi

4Beğeniler

  
 
LinkBack Seçenekler Stil
Eski 08 Aralık 2022, 19:49   #1
Çevrimiçi
Dea Dia
Dea Dia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Sen Ne Kadar Aşko-Kuşkosun?

Sen Ne Kadar Aşko-Kuşkosun?





İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.



İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
 
Eski 08 Aralık 2022, 19:51   #2
Çevrimiçi
Dea Dia
Dea Dia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Sen Ne Kadar Aşko-Kuşkosun?



Sen aşko-kuşko olma yolunda emin adımlarla ilerliyorsun.

Sen aşko-kuşko olma yolunda emin adımlarla ilerliyorsun. Bu süreçte her ne kadar zorlansan da yavaş yavaş kendini aşko-kuşko olmuş bir şekilde bulacaksın. Herkes gibi sen de pembenin bir tonunu seviyorsun. İtiraf et küçükken tüylü kalemin vardı. Eğlenmeyi seven ama abartmadan her şeyi yaşayan birisin. Yani hem mantıklı davranıp hem de bazen dağıtabiliyorsun. Arkadaş ve aşk ilişkilerinde her zaman daha fazla çaba sarf eden biri olmuşsun. Bu aşko-kuşkoluk kuralına aykırı olduğu için artık akıllanıp, senin için çaba sarf edilmesi gerektiğini düşünüyorsun. İstesen kendi kendine yetebilecek birisin ama etrafında birileri olmayınca da hayatın tadının çıkmadığını düşünüyorsun. Sürekli bir şeyler için ağlamak yerine onları elde etmek için yollar buluyorsun. Sen de bir çaba görsek de şimdiye kadar yaşadıkların artık bu çabanın yerini aşko-kuşkoluğa bırakmış. Yani her an tırnağın kırıldı diye ağlayabilirsin.

Bu yaştan sonra hiç gereği yoktu.


İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.



İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
 
Eski 08 Aralık 2022, 20:02   #3
Çevrimiçi
Gece
Gece - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Sen Ne Kadar Aşko-Kuşkosun?

Seni aşko-kuşko kraliçesi ilan ettik.

Sen aşko-kuşkoluğun kurucusu, sen pembe düşkünü, sen tüylü olsun benim olsun diyen kız, sen aşko-kuşko kraliçesi olmayacaksın da biz mi olacağız? Pembe nerede sen orada. Üzerinde bir gün pembe bir şey taşımazsan nazar değermiş sana öyle duyduk. Dışarıdan her ne kadar narin ve kırılgan dursan da için bir demir kadar sağlam. Seni insanların sözleri değil en fazla tutmayan saç rengin üzebilir. Etrafındaki insanlara her ne kadar değer versen de çok yakının olmayan kişilerin senin hakkında fikir belirtmesine katlanamıyorsun. Onların dediklerini dikkate almıyor ve sadece gerçekten çok yakın gördüğün kişilerden fikir alıyorsun. Dışarıdaki kişilerin senin hakkında ne dediği pek umurunda değil. Hayatında sadece kendinle meşgul ve kendine odaklısın. Canın nasıl isterse öyle yaşıyor ve ne yapmak isterse onu yapıyorsun. Birilerine bağlı olmayı değil özgür olmayı tercih ediyorsun. Bu test sonucunu şu açıklama ile paylaşabilirsin; TC, Kaşe, Mühür, İmza...


...
Her nokta bir bitişken, ben sana üç nokta koydum...
Yanyana gelen bu üç nokta, boğazımda düğümlenen sana söyleyemediğim yarım bıraktığın karanlığım...
Bitirmeye cesaret edemediğim harflerim...
Keşfedilmemiş bir şarkının notasında dans eden bir kadının gölgesi...
Bazen korku, bazen hüzün, bazen sevinç...
Tamamlanmamış Sen ve Ben..
 
Eski 08 Aralık 2022, 20:11   #4
Çevrimdışı
Leydihan
Avatarsız Forumel Üyesi
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Sen Ne Kadar Aşko-Kuşkosun?

Aşko-kuşko mu o da ne?

Sen maalesef aşko-kuşko değilsin. Mağazada istediği ürünün stoku bitince ağlayan kişi değilsin yani. Daha çok kendi ayakları üzerinde duran ve başkalarından yardım istemekten çekinen birisin. Kendi başarılarını ve bu başarılara ulaşırken ki göstermiş olduğun çabayı izlemek sana gurur veriyor. Oturup bir şeylerin ayağına gelmesini beklemek yerine, harekete geçiyor ve istediğin şeyleri kendin alıyorsun. Enerjin çok çabuk yükselip, çok çabuk düşebiliyor. Bu genellikle karşındaki insanın enerjisine bağlı olarak değişiyor. Her konu hakkında bir fikrin olmasını seviyor ve her sohbete dahil oluyorsun. Arkadaş çevren, konuşmalarında fikirlerine önem veriyor ve seni dinliyorlar. Başları derde girince devreye sen girip onları kurtarman oldukça mümkün. Aşko-kuşko biri değilsin. Zaten etrafımızda mantıklı kararlar verebilen kişilere de ihtiyacımız vardı.
 
Eski 08 Aralık 2022, 20:37   #5
Çevrimiçi
Dea Dia
Dea Dia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Sen Ne Kadar Aşko-Kuşkosun?

Alıntı:
İlk gönderen: Gece İletiyi Görüntüle
Seni aşko-kuşko kraliçesi ilan ettik.

Sen aşko-kuşkoluğun kurucusu, sen pembe düşkünü, sen tüylü olsun benim olsun diyen kız, sen aşko-kuşko kraliçesi olmayacaksın da biz mi olacağız? Pembe nerede sen orada. Üzerinde bir gün pembe bir şey taşımazsan nazar değermiş sana öyle duyduk. Dışarıdan her ne kadar narin ve kırılgan dursan da için bir demir kadar sağlam. Seni insanların sözleri değil en fazla tutmayan saç rengin üzebilir. Etrafındaki insanlara her ne kadar değer versen de çok yakının olmayan kişilerin senin hakkında fikir belirtmesine katlanamıyorsun. Onların dediklerini dikkate almıyor ve sadece gerçekten çok yakın gördüğün kişilerden fikir alıyorsun. Dışarıdaki kişilerin senin hakkında ne dediği pek umurunda değil. Hayatında sadece kendinle meşgul ve kendine odaklısın. Canın nasıl isterse öyle yaşıyor ve ne yapmak isterse onu yapıyorsun. Birilerine bağlı olmayı değil özgür olmayı tercih ediyorsun. Bu test sonucunu şu açıklama ile paylaşabilirsin; TC, Kaşe, Mühür, İmza...

Nick rengimizi pembe mi yapsak


İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.



İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var.
 
Eski 08 Aralık 2022, 20:42   #6
Çevrimdışı
Lews Therin
Lews Therin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Sen Ne Kadar Aşko-Kuşkosun?

Çıkması gereken çıktı



Alıntı:
Sen maalesef aşko-kuşko değilsin. Mağazada istediği ürünün stoku bitince ağlayan kişi değilsin yani. Daha çok kendi ayakları üzerinde duran ve başkalarından yardım istemekten çekinen birisin. Kendi başarılarını ve bu başarılara ulaşırken ki göstermiş olduğun çabayı izlemek sana gurur veriyor. Oturup bir şeylerin ayağına gelmesini beklemek yerine, harekete geçiyor ve istediğin şeyleri kendin alıyorsun. Enerjin çok çabuk yükselip, çok çabuk düşebiliyor. Bu genellikle karşındaki insanın enerjisine bağlı olarak değişiyor. Her konu hakkında bir fikrin olmasını seviyor ve her sohbete dahil oluyorsun. Arkadaş çevren, konuşmalarında fikirlerine önem veriyor ve seni dinliyorlar. Başları derde girince devreye sen girip onları kurtarman oldukça mümkün. Aşko-kuşko biri değilsin. Zaten etrafımızda mantıklı kararlar verebilen kişilere de ihtiyacımız vardı.
 
Eski 08 Aralık 2022, 20:48   #7
Çevrimdışı
Aykut
Avatarsız Forumel Üyesi
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Sen Ne Kadar Aşko-Kuşkosun?

Aşko-kuşko mu o da ne?
Sen maalesef aşko-kuşko değilsin. Mağazada istediği ürünün stoku bitince ağlayan kişi değilsin yani. Daha çok kendi ayakları üzerinde duran ve başkalarından yardım istemekten çekinen birisin. Kendi başarılarını ve bu başarılara ulaşırken ki göstermiş olduğun çabayı izlemek sana gurur veriyor. Oturup bir şeylerin ayağına gelmesini beklemek yerine, harekete geçiyor ve istediğin şeyleri kendin alıyorsun. Enerjin çok çabuk yükselip, çok çabuk düşebiliyor. Bu genellikle karşındaki insanın enerjisine bağlı olarak değişiyor. Her konu hakkında bir fikrin olmasını seviyor ve her sohbete dahil oluyorsun. Arkadaş çevren, konuşmalarında fikirlerine önem veriyor ve seni dinliyorlar. Başları derde girince devreye sen girip onları kurtarman oldukça mümkün. Aşko-kuşko biri değilsin. Zaten etrafımızda mantıklı kararlar verebilen kişilere de ihtiyacımız vardı. [/CENTER][/B][/SIZE][/COLOR][/FONT]

Dervişe sormuşlar; Sevmek mi yorar sevilmek mi?

Derviş cevap vermiş; Allah için değilse,ikisi de yorar..
 
Eski 08 Aralık 2022, 21:05   #8
Çevrimiçi
Gece
Gece - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Sen Ne Kadar Aşko-Kuşkosun?

Alıntı:
İlk gönderen: Dea Dia İletiyi Görüntüle


Nick rengimizi pembe mi yapsak
Sakın ha hiç sevemem

...
Her nokta bir bitişken, ben sana üç nokta koydum...
Yanyana gelen bu üç nokta, boğazımda düğümlenen sana söyleyemediğim yarım bıraktığın karanlığım...
Bitirmeye cesaret edemediğim harflerim...
Keşfedilmemiş bir şarkının notasında dans eden bir kadının gölgesi...
Bazen korku, bazen hüzün, bazen sevinç...
Tamamlanmamış Sen ve Ben..
 
Eski 08 Aralık 2022, 21:17   #9
Çevrimiçi
windflower
windflower - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Sen Ne Kadar Aşko-Kuşkosun?


Aşko-kuşko mu o da ne?
Sen maalesef aşko-kuşko değilsin. Mağazada istediği ürünün stoku bitince ağlayan kişi değilsin yani. Daha çok kendi ayakları üzerinde duran ve başkalarından yardım istemekten çekinen birisin. Kendi başarılarını ve bu başarılara ulaşırken ki göstermiş olduğun çabayı izlemek sana gurur veriyor. Oturup bir şeylerin ayağına gelmesini beklemek yerine, harekete geçiyor ve istediğin şeyleri kendin alıyorsun. Enerjin çok çabuk yükselip, çok çabuk düşebiliyor. Bu genellikle karşındaki insanın enerjisine bağlı olarak değişiyor. Her konu hakkında bir fikrin olmasını seviyor ve her sohbete dahil oluyorsun. Arkadaş çevren, konuşmalarında fikirlerine önem veriyor ve seni dinliyorlar. Başları derde girince devreye sen girip onları kurtarman oldukça mümkün. Aşko-kuşko biri değilsin. Zaten etrafımızda mantıklı kararlar verebilen kişilere de ihtiyacımız vardı.
 
Eski 08 Aralık 2022, 23:19   #10
Çevrimdışı
Freyja
Freyja - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Sen Ne Kadar Aşko-Kuşkosun?

Sen aşko-kuşko olma yolunda emin adımlarla ilerliyorsun. Bu süreçte her ne kadar zorlansan da yavaş yavaş kendini aşko-kuşko olmuş bir şekilde bulacaksın. Herkes gibi sen de pembenin bir tonunu seviyorsun. İtiraf et küçükken tüylü kalemin vardı. Eğlenmeyi seven ama abartmadan her şeyi yaşayan birisin. Yani hem mantıklı davranıp hem de bazen dağıtabiliyorsun. Arkadaş ve aşk ilişkilerinde her zaman daha fazla çaba sarf eden biri olmuşsun. Bu aşko-kuşkoluk kuralına aykırı olduğu için artık akıllanıp, senin için çaba sarf edilmesi gerektiğini düşünüyorsun. İstesen kendi kendine yetebilecek birisin ama etrafında birileri olmayınca da hayatın tadının çıkmadığını düşünüyorsun. Sürekli bir şeyler için ağlamak yerine onları elde etmek için yollar buluyorsun. Sen de bir çaba görsek de şimdiye kadar yaşadıkların artık bu çabanın yerini aşko-kuşkoluğa bırakmış. Yani her an tırnağın kırıldı diye ağlayabilirsin.
 

Yer İmleri


Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir)
 

Gönderim Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Ek dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
İfadeler Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Tüm saatler GMT +3 biçimindedir. Şu anki saat 14:13.

Forum Bilgilendirme Künye
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc.

Forumel, lisanslı vBulletin kullanmaktadır!
Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece

Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir.

Eğlenceli Genel Forum Sitesi, Genel Forum Sitesi, Genel Forum Siteleri, Genel Forum