Forumel.Com

Geri Git   Forumel.Com > Eğlence > Forumel Kafe > Kişisel Testler


Ne Kadar Dengesiz Bir İnsansın?



Konu Bilgileri
Konu Başlığı
Ne Kadar Dengesiz Bir İnsansın?
Konudaki Cevap Sayısı
15
Şuan Bu Konuyu Görüntüleyenler
 
Görüntülenme Sayısı
1194

Kullanıcı Etiket Listesi

10Beğeniler

  
 
LinkBack Seçenekler Stil
Eski 17 Haziran 2022, 21:26   #1
Çevrimdışı
Leydihan
Avatarsız Forumel Üyesi
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Ne Kadar Dengesiz Bir İnsansın?

Ne Kadar Dengesiz Bir İnsansın?

Aslında her insanın içinde dengesizlik hali vardır. Bu çeşitli sebeplerden kaynaklanabilir. Bakalım sen ne kadar dengesizsin? Öğrenmek için;

Haydi teste!



Benzer Konular:
 
Eski 17 Haziran 2022, 21:36   #2
Çevrimdışı
Leydihan
Avatarsız Forumel Üyesi
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Ne Kadar Dengesiz Bir İnsansın?

Senin gibi deli dolu ve dengesiz birini görmedik!




Valla senin gibi deli dolu ve bir o kadar da dengesiz birini görmedik. Zaman zaman nasıl davranacağını kestiremiyorsun. Çünkü içten içe duygu ve mantık çelişkisi yaşıyorsun. Bazen duygularınla bazen de mantığınla hareket ediyorsun. Ama bu belirsizlik hali büyük bir dengesizliğe sürüklüyor. Aynı zamanda seni yoruyor da diyebiliriz. Çünkü hayatını ani kararlar üzerine kurmaya devam ediyorsun. Bazen aldığın kararların sonucunda pişman oluyorsun bazen de memnun kalıyorsun. Fakat konumuz bu değil aslında. Senin bu dengesizliğinin sebebi içsel olarak yaşadığın karmaşanın sonucudur. Kafanda bazı şeyleri çözüme kavuşturamamanın vermiş olduğu bir dengesizlik var. Bu aslında sadece sana özel değil. Her insan biraz olsun dengesizdir. Bunu farklı şekilde dışa vururlar ya da vurmazlar. Sen gerek insan ilişkilerinde gerek kendi düşüncelerinde çoğu zaman dengesizce hareket ediyorsun. Aslında bazen bu durum hoşuna gidiyor. Çünkü planlı şeylerden ziyade aniden gelişen olayların seni daha mutlu ettiğini düşünüyorsun. Elbette doğrudur fakat içsel olarak yaşadığın bu çelişkileri çözüme kavuşturmalısın. Çünkü hayatının bir noktasında pişman olacağın bir durum olabilir. He bu arada arkadaşların arasında çok eğlenceli bir karaktersin. Bunda aslında dengesizliğinin de payı var. Çünkü samimisin ve ani bir kararla ortamın havasını değiştirip şenlendirebiliyorsun. Her ne kadar eğlenceli görünsen de içindeki dengesiz duygulara çözüm bulmalısın.
 
Eski 17 Haziran 2022, 21:40   #3
Çevrimdışı
Yazgı
Yazgı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Ne Kadar Dengesiz Bir İnsansın?

Tutarlı, dengeli ve net bir insansın

Sen o kadar tutarlı o kadar dengeli bir insansın ki hayatını hep belirlediğin planlar üzerinde yaşıyorsun. Dengesizliğe veya belirsizliğe karşı hiç tahammülün yok açıkcası. Etrafında böyle insanlar da barındırmak istemiyorsun. Dengesiz bir insan seni gerçekten yoruyor. Ne zaman ne istediğini bilemiyorsun mesela ve senin gibi denge sahibi bir insan için oldukça can sıkıcı bir durum oluyor. Sen daima planları olan, her zaman önceden belirlediğin kriterlere uymaya özen gösteren bir insansın. Gerek davranışlarında gerek düşüncelerinde kararlı bir yapın var. Eğer bir karar alıyorsan o senin için bitmiştir Hiçbir şekilde değiştirmezsin ve aldığın karara sonuna kadar uyum sağlarsın. Ne bir başkası seni fikrinden caydırabilir ne de kendin. İşte böyle bir insansın. Bu durum senin ne kadar dengeli bir insan olduğunun kanıtı diyebiliriz. Senin kadar planlı programlı olan bir insan hiç görmedik. Net bir insasın ve bu karakterin insanlara ayrı bir güven veriyor. O yüzden etrafındaki insanlar seninle birlikte vakit geçirmeyi seviyorlar. Sana rahatça sırlarını anlatabiliyor, paylaşabiliyorlar. Gerçekten özenilesi bir insansın...

Bir insanı kazanmakla kaybetmek arasında ince bir çizgi vardır.
Adı; Üslup.
 
Eski 17 Haziran 2022, 22:56   #4
Çevrimiçi
Gece
Gece - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Ne Kadar Dengesiz Bir İnsansın?

Arada bir dengesizliğin tutmuyor değil!

Normalde dengesiz insanlardan uzak durmak gerektiğini düşünen birisin ama zaman zaman senin de dengesizliğin tutmuyor değil. Arada bir boşluğa düşer gibi hissediyorsun. Kafanda karmaşık duygular beliriyor ve ne yapacağını kestiremiyorsun. İşte böyle zamanlarda dengesiz tavırlar sergileyebiliyorsun. Hatta etrafındaki insanlar da senin bu dengesizliğinin farkında olup söylüyorlar. Zaten kimse tam anlamıyla dengeli değildir. Gerek yaşadığımız olaylar, gerek kafamızdaki karmaşık düşünceler bizi dengesiz bir hale sokabiliyor. Ama şimdi doğruya doğru ara sıra kendin bilerek de böyle davranabiliyorsun. Çünkü her şeyi planlı ve kararında yapmak da bir noktadan sonra zor oluyor. Böyle zamanalarda her şeyi salıyor, içinden geldiği gibi davranıyorsun. Dengesiz tavırların işte burada ortaya çıkıyor. Bazen bir istediğin bir şeyi sonrasında istemiyorsun. Bir ortamda bir fikri savunuyorsun ama sonrasında tam tersini söyleyebiliyorsun. İşte tüm bunlar içinden çıkamadığın durumların dışavurumu olabilir. Ama sen dengeli halinle de dengesiz halinle de mükemmelsin. İnsanlar seninle vakit geçirmeyi çok keyifli buluyor.

...
Her nokta bir bitişken, ben sana üç nokta koydum...
Yanyana gelen bu üç nokta, boğazımda düğümlenen sana söyleyemediğim yarım bıraktığın karanlığım...
Bitirmeye cesaret edemediğim harflerim...
Keşfedilmemiş bir şarkının notasında dans eden bir kadının gölgesi...
Bazen korku, bazen hüzün, bazen sevinç...
Tamamlanmamış Sen ve Ben..
 
Eski 17 Haziran 2022, 23:06   #5
Çevrimiçi
windflower
windflower - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Ne Kadar Dengesiz Bir İnsansın?


Arada bir dengesizliğin tutmuyor değil!

Normalde dengesiz insanlardan uzak durmak gerektiğini düşünen birisin ama zaman zaman senin de dengesizliğin tutmuyor değil. Arada bir boşluğa düşer gibi hissediyorsun. Kafanda karmaşık duygular beliriyor ve ne yapacağını kestiremiyorsun. İşte böyle zamanlarda dengesiz tavırlar sergileyebiliyorsun. Hatta etrafındaki insanlar da senin bu dengesizliğinin farkında olup söylüyorlar. Zaten kimse tam anlamıyla dengeli değildir. Gerek yaşadığımız olaylar, gerek kafamızdaki karmaşık düşünceler bizi dengesiz bir hale sokabiliyor. Ama şimdi doğruya doğru ara sıra kendin bilerek de böyle davranabiliyorsun. Çünkü her şeyi planlı ve kararında yapmak da bir noktadan sonra zor oluyor. Böyle zamanalarda her şeyi salıyor, içinden geldiği gibi davranıyorsun. Dengesiz tavırların işte burada ortaya çıkıyor. Bazen bir istediğin bir şeyi sonrasında istemiyorsun. Bir ortamda bir fikri savunuyorsun ama sonrasında tam tersini söyleyebiliyorsun. İşte tüm bunlar içinden çıkamadığın durumların dışavurumu olabilir. Ama sen dengeli halinle de dengesiz halinle de mükemmelsin. İnsanlar seninle vakit geçirmeyi çok keyifli buluyor.






 
Eski 17 Haziran 2022, 23:15   #6
Çevrimdışı
Eru
Avatarsız Forumel Üyesi
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Ne Kadar Dengesiz Bir İnsansın?

Senin gibi deli dolu ve dengesiz birini görmedik!
 
Eski 18 Haziran 2022, 02:47   #7
Çevrimdışı
Sürmenaj
Avatarsız Forumel Üyesi
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Ne Kadar Dengesiz Bir İnsansın?

Arada bir dengesizliğin tutmuyor değil!

Normalde dengesiz insanlardan uzak durmak gerektiğini düşünen birisin ama zaman zaman senin de dengesizliğin tutmuyor değil. Arada bir boşluğa düşer gibi hissediyorsun. Kafanda karmaşık duygular beliriyor ve ne yapacağını kestiremiyorsun. İşte böyle zamanlarda dengesiz tavırlar sergileyebiliyorsun. Hatta etrafındaki insanlar da senin bu dengesizliğinin farkında olup söylüyorlar. Zaten kimse tam anlamıyla dengeli değildir. Gerek yaşadığımız olaylar, gerek kafamızdaki karmaşık düşünceler bizi dengesiz bir hale sokabiliyor. Ama şimdi doğruya doğru ara sıra kendin bilerek de böyle davranabiliyorsun. Çünkü her şeyi planlı ve kararında yapmak da bir noktadan sonra zor oluyor. Böyle zamanalarda her şeyi salıyor, içinden geldiği gibi davranıyorsun. Dengesiz tavırların işte burada ortaya çıkıyor. Bazen bir istediğin bir şeyi sonrasında istemiyorsun. Bir ortamda bir fikri savunuyorsun ama sonrasında tam tersini söyleyebiliyorsun. İşte tüm bunlar içinden çıkamadığın durumların dışavurumu olabilir. Ama sen dengeli halinle de dengesiz halinle de mükemmelsin. İnsanlar seninle vakit geçirmeyi çok keyifli buluyor.
 
Eski 19 Haziran 2022, 14:23   #8
Çevrimdışı
R5
R5 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Ne Kadar Dengesiz Bir İnsansın?

Dengesiz biri değilim.

Değil mi ki çiğnenmiş inancın en seçkini,
Değil mi ki yoksullar mutluluktan habersiz,
Değil mi ki ayaklar altında insan onuru,
#SOMA
 
Eski 17 Eylül 2022, 13:20   #9
Çevrimdışı
Arthur
Arthur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Ne Kadar Dengesiz Bir İnsansın?

Senin gibi deli dolu ve dengesiz birini görmedik!

Valla senin gibi deli dolu ve bir o kadar da dengesiz birini görmedik. Zaman zaman nasıl davranacağını kestiremiyorsun. Çünkü içten içe duygu ve mantık çelişkisi yaşıyorsun. Bazen duygularınla bazen de mantığınla hareket ediyorsun. Ama bu belirsizlik hali büyük bir dengesizliğe sürüklüyor. Aynı zamanda seni yoruyor da diyebiliriz. Çünkü hayatını ani kararlar üzerine kurmaya devam ediyorsun. Bazen aldığın kararların sonucunda pişman oluyorsun bazen de memnun kalıyorsun. Fakat konumuz bu değil aslında. Senin bu dengesizliğinin sebebi içsel olarak yaşadığın karmaşanın sonucudur. Kafanda bazı şeyleri çözüme kavuşturamamanın vermiş olduğu bir dengesizlik var. Bu aslında sadece sana özel değil. Her insan biraz olsun dengesizdir. Bunu farklı şekilde dışa vururlar ya da vurmazlar. Sen gerek insan ilişkilerinde gerek kendi düşüncelerinde çoğu zaman dengesizce hareket ediyorsun. Aslında bazen bu durum hoşuna gidiyor. Çünkü planlı şeylerden ziyade aniden gelişen olayların seni daha mutlu ettiğini düşünüyorsun. Elbette doğrudur fakat içsel olarak yaşadığın bu çelişkileri çözüme kavuşturmalısın. Çünkü hayatının bir noktasında pişman olacağın bir durum olabilir. He bu arada arkadaşların arasında çok eğlenceli bir karaktersin. Bunda aslında dengesizliğinin de payı var. Çünkü samimisin ve ani bir kararla ortamın havasını değiştirip şenlendirebiliyorsun. Her ne kadar eğlenceli görünsen de içindeki dengesiz duygulara çözüm bulmalısın.
 
Eski 17 Eylül 2022, 13:43   #10
Çevrimdışı
Yazgı
Yazgı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Cevap: Ne Kadar Dengesiz Bir İnsansın?

Alıntı:
İlk gönderen: Yazgı İletiyi Görüntüle
Tutarlı, dengeli ve net bir insansın

Sen o kadar tutarlı o kadar dengeli bir insansın ki hayatını hep belirlediğin planlar üzerinde yaşıyorsun. Dengesizliğe veya belirsizliğe karşı hiç tahammülün yok açıkcası. Etrafında böyle insanlar da barındırmak istemiyorsun. Dengesiz bir insan seni gerçekten yoruyor. Ne zaman ne istediğini bilemiyorsun mesela ve senin gibi denge sahibi bir insan için oldukça can sıkıcı bir durum oluyor. Sen daima planları olan, her zaman önceden belirlediğin kriterlere uymaya özen gösteren bir insansın. Gerek davranışlarında gerek düşüncelerinde kararlı bir yapın var. Eğer bir karar alıyorsan o senin için bitmiştir Hiçbir şekilde değiştirmezsin ve aldığın karara sonuna kadar uyum sağlarsın. Ne bir başkası seni fikrinden caydırabilir ne de kendin. İşte böyle bir insansın. Bu durum senin ne kadar dengeli bir insan olduğunun kanıtı diyebiliriz. Senin kadar planlı programlı olan bir insan hiç görmedik. Net bir insasın ve bu karakterin insanlara ayrı bir güven veriyor. O yüzden etrafındaki insanlar seninle birlikte vakit geçirmeyi seviyorlar. Sana rahatça sırlarını anlatabiliyor, paylaşabiliyorlar. Gerçekten özenilesi bir insansın...
2.kez aynısı çıktı baya tutarlı bir insanım.

Bir insanı kazanmakla kaybetmek arasında ince bir çizgi vardır.
Adı; Üslup.
 

Yer İmleri


Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir)
 

Gönderim Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Ek dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
İfadeler Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Tüm saatler GMT +3 biçimindedir. Şu anki saat 20:58.

Forum Bilgilendirme Künye
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc.

Forumel, lisanslı vBulletin kullanmaktadır!
Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece

Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir.

Eğlenceli Genel Forum Sitesi, Genel Forum Sitesi, Genel Forum Siteleri, Genel Forum