![]() |
|
||||||
| Kendi Kaleminizden Tamamen kendinize ait olan yazı, şiir ve sair paylaşımlarınızı yapabileceğiniz bölüm. |
| ||
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
|
#1 |
|
Çevrimdışı
![]() Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
Değermiydi....
Geceye düşen bazı sözler değilmidir yaşantının anlamsız kaldığı değilmidir, Kendimizi sakladığımız bu yaşamlar değilmidir, Özlemde içimize sığmayan dökmediğimiz gözyaşları değilmidir, Her soruda kendimize mi pay çıkarıyoruz, Sessiz kaldığımız ömür tesellisi değil mi? Yaşantımızı kaybettiğimiz sebebsizlik değilmidir, Düştüğümüz dipte bakıyoruz yine teksin.. Sevmekte öyle işte kanadımızın en kırık olduğu zamanda Kalbimizin tüm dertleri unutturan yüz gülümse Nefes alışlarımız,Hayat paylayışlarımız, Sessiz olduğumuz zamanda yastıktan almıyormuyuz hıncımızı... Döktüğümüz yaşların hengamesinde değil mi, Kimine göre yaşanmışlıklar oldu kimsesizce Şimdi bakıyorum da o çok mutlu ben mutsuz Şimdi bakıyorum o gülünce ben gülüyorum, Soruyormudur hiç ne yapıyor canı yanıyor mu diye Yoksa unutup gitmişmidir Okusa ne dicek diye merak ediyorum kandıramam kendimi Sözlerimin içinde saklı olsada o hep vardı Ama bu sefer yok etti Kandım ona , inandım ona Sessizce dedim sen yapamazsın hayır dedi Şimdi yine o ele koştu neden mi hiç sevmedi beni Yoksa sevilmeye mi layık değilim Yoksa sevgim mi ağır geldi Ben bu kadar doğru olmamıştım hayata onun yanında Ben hep yıprattım kendimi için için koştum Şimdi bana o sözleri yalanmıydı Ben de yastıkla dövüşmeden uyuyordum huzurla Kızıyormuyum ona hayır Çünkü acım çok ağır geldi bu sefer.. Kızmaya mecalim bile yok, Bak terkedip gitti , bak bir an bile kalcam demedi Neden mi Çünkü ne bir sevgi varmış ne başka bişey O beni hiç sevmemiş onu anladım... Bense salak onunla hayal kuruyorum.... Bu gece de ağlıyorum sessizce kimseye duyurmadan O başı ağrısa ben hissediyorum o hissediyormudur Hayır... Çünkü o mutlu izliyorum O bir an düşünmedi mi ben buna ne dicem İnan gitmeyecek yine demiştir Salak bu niye düşünem vebalden korkmamışdır Yazık değilmiydi bana bu iç çekişlerim Ben o kadar mı kötü biriyim böyle alay ettin... Ne sen benim olursun, Ne sen benim olursun Hayal ya bu hayatta içimin acısı Çok ağrıyor kalbim... O yastığa koyduğunda gram aklına gelmiyorum biliyorum... Çünkü her zaman elde edeceğin insandım... Şimdi değil çok ağlıyorum Artık sen olmucaksın diyemiyorum Çünkü ömrüm seni sevmeyle geçti ama hep alay etmişsin... Sen hiç bir gün hiç bir zaman sevmemişin... Ben sana hep inandım , güvendim Beni mahvettin Sen beni kaybettin çok umrunda olmasada... Ben ölüyorum bu sefer sen mutlu ol olur mu Hep gül ben güzel yatayım o toprakta Sen bir gün yapayanlız kaldığında hatırlama lütfen Çünkü sana bakamam gelemem Beni sen bitirdin öldürdün Teşekkür ederim... Değermiydi beni öldürmeye... |
| Yer İmleri |
| Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|
| Forum | Bilgilendirme | Künye |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc. Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece |
Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir. |
|