Forumel.Com

Geri Git   Forumel.Com > Yaşam > Kendi Kaleminizden

Kendi Kaleminizden Tamamen kendinize ait olan yazı, şiir ve sair paylaşımlarınızı yapabileceğiniz bölüm.


Değermiydi....

Tamamen kendinize ait olan yazı, şiir ve sair paylaşımlarınızı yapabileceğiniz bölüm.



Konu Bilgileri
Konu Başlığı
Değermiydi....
Konudaki Cevap Sayısı
0
Şuan Bu Konuyu Görüntüleyenler
 
Görüntülenme Sayısı
269

Kullanıcı Etiket Listesi

2Beğeniler
  • 2 Post By Edebi Nefsim

 
 
LinkBack Seçenekler Stil
Prev önceki Mesaj   sonraki Mesaj Next
Eski 28 Ocak 2023, 00:06   #1
Çevrimdışı
Edebi Nefsim
Avatarsız Forumel Üyesi
Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
Varsayılan Değermiydi....

Değermiydi....


Geceye düşen bazı sözler değilmidir yaşantının anlamsız kaldığı değilmidir,
Kendimizi sakladığımız bu yaşamlar değilmidir,
Özlemde içimize sığmayan dökmediğimiz gözyaşları değilmidir,
Her soruda kendimize mi pay çıkarıyoruz,
Sessiz kaldığımız ömür tesellisi değil mi?
Yaşantımızı kaybettiğimiz sebebsizlik değilmidir,
Düştüğümüz dipte bakıyoruz yine teksin..
Sevmekte öyle işte kanadımızın en kırık olduğu zamanda
Kalbimizin tüm dertleri unutturan yüz gülümse
Nefes alışlarımız,Hayat paylayışlarımız,
Sessiz olduğumuz zamanda yastıktan almıyormuyuz hıncımızı...
Döktüğümüz yaşların hengamesinde değil mi,
Kimine göre yaşanmışlıklar oldu kimsesizce
Şimdi bakıyorum da o çok mutlu ben mutsuz
Şimdi bakıyorum o gülünce ben gülüyorum,
Soruyormudur hiç ne yapıyor canı yanıyor mu diye
Yoksa unutup gitmişmidir
Okusa ne dicek diye merak ediyorum kandıramam kendimi
Sözlerimin içinde saklı olsada o hep vardı
Ama bu sefer yok etti
Kandım ona , inandım ona
Sessizce dedim sen yapamazsın hayır dedi
Şimdi yine o ele koştu neden mi hiç sevmedi beni
Yoksa sevilmeye mi layık değilim
Yoksa sevgim mi ağır geldi
Ben bu kadar doğru olmamıştım hayata onun yanında
Ben hep yıprattım kendimi için için koştum
Şimdi bana o sözleri yalanmıydı
Ben de yastıkla dövüşmeden uyuyordum huzurla
Kızıyormuyum ona hayır
Çünkü acım çok ağır geldi bu sefer..
Kızmaya mecalim bile yok,
Bak terkedip gitti , bak bir an bile kalcam demedi
Neden mi
Çünkü ne bir sevgi varmış ne başka bişey
O beni hiç sevmemiş onu anladım...
Bense salak onunla hayal kuruyorum....
Bu gece de ağlıyorum sessizce kimseye duyurmadan
O başı ağrısa ben hissediyorum o hissediyormudur
Hayır...
Çünkü o mutlu izliyorum
O bir an düşünmedi mi ben buna ne dicem
İnan gitmeyecek yine demiştir
Salak bu niye düşünem vebalden korkmamışdır
Yazık değilmiydi bana bu iç çekişlerim
Ben o kadar mı kötü biriyim böyle alay ettin...
Ne sen benim olursun, Ne sen benim olursun
Hayal ya bu hayatta içimin acısı
Çok ağrıyor kalbim...
O yastığa koyduğunda gram aklına gelmiyorum biliyorum...
Çünkü her zaman elde edeceğin insandım...
Şimdi değil çok ağlıyorum
Artık sen olmucaksın diyemiyorum
Çünkü ömrüm seni sevmeyle geçti ama hep alay etmişsin...
Sen hiç bir gün hiç bir zaman sevmemişin...
Ben sana hep inandım , güvendim
Beni mahvettin
Sen beni kaybettin çok umrunda olmasada...
Ben ölüyorum bu sefer sen mutlu ol olur mu
Hep gül ben güzel yatayım o toprakta
Sen bir gün yapayanlız kaldığında hatırlama lütfen
Çünkü sana bakamam gelemem
Beni sen bitirdin öldürdün
Teşekkür ederim...
Değermiydi beni öldürmeye...


 
 

Yer İmleri


Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir)
 

Gönderim Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Ek dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
İfadeler Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Tüm saatler GMT +3 biçimindedir. Şu anki saat 23:29.

Forum Bilgilendirme Künye
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc.

Forumel, lisanslı vBulletin kullanmaktadır!
Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece

Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir.

Eğlenceli Genel Forum Sitesi, Genel Forum Sitesi, Genel Forum Siteleri, Genel Forum