![]() |
|
||||||
| Kendi Kaleminizden Tamamen kendinize ait olan yazı, şiir ve sair paylaşımlarınızı yapabileceğiniz bölüm. |
| ||
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
|
|
|
#1 |
|
Çevrimdışı
|
Belki Sevmekten Hiç Usanmam....
"Umutsuz olduğu bir anda sevmek İster her insan Birazcık şanslıysa neden olmasın." Bizde böyle bir anda tutulmamış mıydık? Herkesten beklentimizi çekmişken bulmamış mıydık? İlk kez kendimiz olmuştuk oysa ki aşkta. Tüm yarımlar bir olmuştu bir anda. "Kendinden emin değilsen sevme. Bensiz mutluysan Hep öyle kal." Oysa her güzel başlayan şey son buluyormuş. Güzel diye başladığımız tüm anılar bir anda acı vermeye başlıyormuş. Hatta öyle bir an geliyormuş ki sevdiğin kişi sana yetmez oluyormuş. Oysa geride kalan kaldığı yerde olmaya devam ediyormuş.. Olan kalana oluyormuş.. "Eğer her gece yattığında büyülü düşler sana Benden bahsediyorsa..." Ama ne yaparsan yap bazı şeyler kafanın içinde kalmaya devam edermiş. Unutamazmışsın. Birileri girse de hayatına onunla yaşamaya devam edermişsin. "Hemen tatlı uykundan uyan. Çünkü ben hiç uyuyamam Seni düşündüğüm zaman." Dedim ya olan kalana oluyor diye. Kalmak her daim zordur. İleriye gitmek istesen bile bir yerde seni yakalar anılar ve gitmene izin vermez. Değiştirmeye çalışırsın bu seferde çok yorgunsundur. "Belki sevmekten Hiç usanmam..." Kalan vazgeçmez gidenden. Çünkü kalan kaldığı yerden devam eder sevmeye. Bıkmadan...Usanmadan... Onsuzluğa rağmen devam eder. Kalanın yazgısıdır bu. Vazgeçmemek onun ruhunda var. Ve kalan tüm zorluklara rağmen kaldığı yerden devam eder beklemeye Ta ki ... Kendi de gidene kadar.... Elif Birgül S. 03.06.21 15:34 Benzer Konular:
![]() .
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. . |
| Yer İmleri |
| Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|
| Forum | Bilgilendirme | Künye |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc. Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece |
Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir. |
|