![]() |
|
||||||
| Kendi Kaleminizden Tamamen kendinize ait olan yazı, şiir ve sair paylaşımlarınızı yapabileceğiniz bölüm. |
| ||
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
|
#1 |
|
Çevrimdışı
![]() Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
Masalsı Bir Dizi - 5. Bölüm
Akşam olmuştu Kraliyet Sarayı’nda Sauron, Saruman’ın daveti üzerine Kraliyet Sarayı’na gelmişti. Saruman onun için büyük bir ziyafet hazırlatmıştı. Elanor, Sauron’un Kraliyet Sarayı’na geldiğini duyunca adeta yıkılmıştır. Yüzünde limoni bir ifade oluşmuştur. Elanor’nin hazırlanması için Saruman, Julia’yı Elanor’nin yanına göndermiştir. Julia: “Babanız sizi hazırlamamı istedi.” Elanor: “Julia, ben evlenmek istemiyorum.” Julia: “Ben de emir kuluyum. Elimden bir şey gelmez prensesim. Sizi hazırlamam lazım.” Hazırlıklar bitmiş ve yemeğe geçilmişti. Elanor de hazırlanıp yemek salonuna girer. Sauron, Elanor’u görür görmez, hayran hayran bakmaya başlar. Sauron: “Prenses söylediklerinden daha güzelmiş.” Saruman: “Güzeldir benim kızım…” Elanor sinir küpüne dönmüştür. Kendini tutmasa bağırıp çağıracaktı. ………………………………………………………………………………………………… Aragorn Kraliyet Sarayı’na gitmeden önce Frodo’yu yanına çağırır. Frodo: “Lordum beni çağırmışsınız.” Aragorn: “Sen benim en güvendiğim adamlarımdan birisin. Gündüz Jane ile aranızdaki konuşmaya kulak misafiri oldum. Nedir işin aslı?” Frodo: “Söylentileri araştırdım lordum. Babanız tahtı Boromir’e bırakacakmış ama önce Prenses Elanor’u Sauron ile evlendirecekmiş” Aragorn: “Niyeti belli iki ülkeyi birleştirerek güçlü bir devlet oluşturmayı planlıyor. Bu güçlü devleti Sauron ve Boromir’e emanet edecek. Ben ne yapacağım, vali olarak devam edeceğim hayatıma… Bunu kabul edemem Onun için kraliyet sarayına gideceğim. Sen de ben yokken buradaki işleri idare edeceksin” Frodo: “Bana güvenebilirsiniz lordum. Yalnız mı gideceksiniz lordum? Tehlikeli değil mi?” Aragorn: “Babam beni buraya sürmeden önce çok defalar tek başıma başka ülkelere gitmiştim. Şimdi sadece babamın sarayına gideceğim. Korkulacak bir şey yok. Özellikle bu yolculuğa yalnız çıkmam gerekiyor. Kimsenin haberinin olmaması gerekiyor.” Frodo: “Tamam lordum Kimseye haber vermeyeceğim.” ………………………………………………………………………………………………… O akşam kitapçı kız da evine gelmişti Kapıda onu annesi Galadriel karşılamıştı Galadriel: “Hoş geldin kızım, Eowyn’im Nasıl geçti günün?” Eowyn: “Sıradan bir gündü işte… Yalnız bugün yabancı birisi alış-veriş yaptı.” Galadriel: “Hayırdır inşallah… Buraya pek yabancı gelmez. Çoğunlukla buradakiler buradan kaçıp kurtulmaya çalışır.” Eowyn: “Bir sen ayrılmaya yanaşmıyorsun buradan anneciğim. Ne buluyorsun bu şehirde anlamıyorum. Kıt kanaat geçiniyoruz burada. Başka bir şehirde yaşasak daha rahat yaşardık. Burada kazandıklarımızın yarısı vergiye gidiyor.” Galadriel: “Biliyorsun kızım burası benim doğup büyüdüğüm şehir.” Eowyn: “Bana hiç mantıklı gelmiyor söylediğin anneciğim. Burada doğmuş olup da burayı terk eden çok insan var. Hem insanın memleketi doğduğu yer değil doyduğu yerdir anneciğim.” Galadriel: “Sanırım sana her şeyi anlatmanın zamanı geldi. Sen benim ilk ve tek çocuğum değilsin.” 5. BÖLÜMÜN SONU ![]() "İlim Çin'de bile olsa ara." dediler.
Onlar aklı bir kutuya kilitlediler. Konu Mezarkabul tarafından (28 Mayıs 2021 Saat 08:22 ) değiştirilmiştir. |
| Yer İmleri |
| Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|
| Forum | Bilgilendirme | Künye |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc. Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece |
Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir. |
|