![]() |
|
|
#1 |
|
Çevrimdışı
|
Sevmeyi Özlemek
Özlem duyduğum cümleler vardır insanın Belki beceremem Belki daha iyisine layıksın olabilir Ama Çöle düştüğümde kıble bulabiliyorsa git olur mu Sevda hayranlığına kanıp ahir dünyayı mı unutalım Secde de isterim seni Dua ederim nefsime yenilmemek için Kapanan gönlüme bi çare dilerim en derininden Konan yüreğime haykırırım sevda çehresinde Sen diye anlattığım cümlelerde Hani ben yazdığımda gözümden akıyoe ya yaş Ben onları noktalama işareti sayıyorum Seni döktüğümde içimdeki sevda olduğu için Ben huzur mu arıyorum Ben kalbe mi dokunmak istiyorum Hayır asla Sadece bir cümle günde yazsan o bile yeter... Şarkılarda o sözünü mısralara döksem Türkülerde efkarlansam içim parçalansa Hayatın önünde kayboldum bi çare Doğru değil mi seni düşündüğüm pırangalar Söyle o dağladığım günleri anlatığım dualara mı Ben ediyorum dua Çünkü duada huzur buluyorum içinde seni istiyorum Ya Rab Ya muhammed (s.a.v.) diyorum her seferinde Seni istiyorum Şu bilinmeyen günde tükenmeyen kalemimde istiyorum Seni özlemişim Senin sesini duysam ne fayda göremedikten sonra Belki size göre hayat kısa Belki size göre her şey basit Bırak diyen saçmalamış yine diyen var Aslında kaçtıkları sözlerin içinde kaybolmamak için Soruyorum sana nerdesin özlediğim Soruyorum sana haykırdığım yüreğim Ben tükeniyorum ahir dünyada Yaşlar gidiyor ama sen gelmiyosun Kurban oldum ama yine yoksun Bedbaht ömrüme döktüm hayatı Kime anlatıysam hep sırtımdan vurduğu gibi Soruyorum benim çölüm denizim yok Haykırdığım ormanım yok Bilmiyorum sadece söyledim Neydi istediğim şu fani ömrüm Okuyorsun belki Gülüyorsub değil mi bu seferde İşte senin kalemine yanaşamıyorum çünkü Celladında kaybolan bır mısrasında döktüm kanımı Kalan ömre bi çare dedim Seni andığım her rekatımda ve secdemde Bir dua'm misali oldun... Bir nefesin bitişine dek... Özlemeye ve tutunmaya devam edeceğim... Not: Bir umudun gölgesinde kaybolan yıllara bir tutam umuddur, Umudumu döktüm kendisine döküldü bu nağmeler... |
|
|
#2 |
|
Çevrimiçi
|
Bize göre değil gerçekten hayat kısa bir nefes sonrasın da olmayabiliriz o yüzden içinden geleni doğru şekilde yakışanı yaparak yaşamalıyız güzel nağmelerdi özlediğimiz kişilere bi gün kavuşmak dileğiyle (. Kaleminize sağlık
![]() ...
Her nokta bir bitişken, ben sana üç nokta koydum... Yanyana gelen bu üç nokta, boğazımda düğümlenen sana söyleyemediğim yarım bıraktığın karanlığım... Bitirmeye cesaret edemediğim harflerim... Keşfedilmemiş bir şarkının notasında dans eden bir kadının gölgesi... Bazen korku, bazen hüzün, bazen sevinç... Tamamlanmamış Sen ve Ben.. |
|
|
#3 | |
|
Çevrimdışı
|
Alıntı:
Hayat kısa çok kısa... |
|
| Yer İmleri |
| Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|
| Forum | Bilgilendirme | Künye |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc. Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece |
Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir. |
|