![]() |
|
||||||
| İlginç Olaylar Yaşanmış ilginç olayların haberleri. |
| ||
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
|
|
|
#1 |
|
Çevrimiçi
|
Kıramayınca Sinirlenip Yemiş: Bir Adamın Midesinden Nokia 3310 Çıkarıldı
Kosovada bir adam, Nokia’nın devrim niteliğindeki telefonlarından olan 3310’un yenilenmiş versiyonunu şifa niyetine yuttu. 4 gün sonra acı içinde hastaneye giden adam, röntgen sonuçlarıyla doktorları şoka uğrattı. Telefon ise herhangi bir sorun yaşanmadan mideden çıkarıldı. Nokia’nın efsaneleşmiş telefonu 3310’a hepimiz sahip olmadık, ama çoğumuz kendisini iyi tanıyoruz. Evet, şarjı günlerce giden ve dayanıklılık konusunda buldozerlere kafa tutan cihazdan bahsediyoruz. Ancak şimdi bahsedeceğimiz olay her zamanki gibi telefonu kırmak için yapılan başarısız bir test değil. Bu sefer inovatif bir yaklaşımla telefonu yiyen birinden bahsedeceğiz. Kosova’da yaşayan yetişkin bir adam, henüz bilinmeyen bir nedenle Nokia 3310 yedi. Geç kalınması durumunda bataryasında bulunan kimyasallar nedeniyle ölümcül sonuçlara neden olabilecek telefon, doktorlar tarafından başarıyla alındı. Bütün halde yutulan 3310, 3 parçaya ayrılarak çıkarıldı ![]() Kosova’nın başkenti Piriştine’de yaşayan 33 yaşındaki bir adam, Nokia 3310'un yenilenmiş versiyonunu mideye indirdi. Midede 4 gün geçiren zavallı efsane, adamı rahatsız etmiş olacak ki şahıs; sonunda “sorun ne ki acaba” düşüncesiyle hastaneye başvurdu. Doktorlar, çekilen filmler sonucunda adamın karnındaki acının bir cep telefonundan kaynaklandığını görünce şoke oldu. ![]() Şahsın midesinden 3310’un alındığı operasyon başarıyla tamamlandı. Operasyonun başındaki doktor Skender Teljaku, telefonun röntgen ve endoskopi görüntüleri; ayrıca mideden çıkarılmış halini Facebook’ta paylaştı. Ameliyat sırasında mide ya da deride herhangi bir kesme işlemi gerekmedi. Oral yoldan sokulan endoskop cihazlarıyla telefon kolayca bulundu ve 3 parçaya ayrılarak yine ağızdan çıkarıldı. Yaklaşık 2 saat süren operasyonda herhangi bir sorun gerçekleşmedi. Teljaku, özellikle bataryanın büyük sorunlara yol açabileceğini söyledi. Zira geç kalınsaydı ya da ameliyat sırasında bir sorun yaşansaydı, batarya patlayabilirdi. Patlamasa da bataryanın içindeki kimyasallar, vücuda karışarak ölümcül bir zehirlenmeye sebep olarak adamın hayatına mal olabilirdi. webtekno ![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#2 |
|
Çevrimdışı
|
Ay az önce okudum bunu.
Manyak adam, kıramıyorsan ne yutuyorsun...(: |
|
|
#3 |
|
Çevrimiçi
|
Nasıl sinirlendiyse artık.
![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#4 |
|
Çevrimdışı
|
Takoz niyetine kullanan olduğunu biliyordum ama ilaç niyetine yutanı duymamıştım. Mide asidi bile telefonu parçalayamamış.
|
|
|
#5 |
|
Çevrimdışı
|
Nasıl yutabilmiş acaba onu
![]() The most beautiful things in the world
cannot be seen or touched, they are felt with the heart. |
|
|
#6 |
|
Çevrimdışı
![]() Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
Renginden gıcık kapmıştır.
![]() "İlim Çin'de bile olsa ara." dediler.
Onlar aklı bir kutuya kilitlediler. |
|
|
#8 |
|
Çevrimdışı
|
Tek merak ettiğim nasıl yuttuğu. ![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
| Yer İmleri |
| Etiketler |
| forumel.com, nokia 3310, piriştine |
| Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|
| Forum | Bilgilendirme | Künye |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc. Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece |
Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir. |
|