![]() |
|
||||||
| Garip ve İlginç Konular İlgi çekici gelen konuları burada paylaşabilirsiniz. |
| ||
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
|
#1 |
|
Çevrimdışı
|
Okulun kedisi ‘Karamel’e de karne verildi
Bursa’da soğuk bir günde Rahmiye Malcıoğlu İlkokulu’na sığınan ve adına ‘Karamel’ konulan kedi, bugün yarıyıl sonunda öğrencilerle beraber karne aldı. Karamel’in karnesine özel bir notta düşüldü. ![]() Soğuk bir güjnde sığındığı okulda sahiplenilen ve “Karamel” adı verilen kedi, öğrencilerle yarıyıl tatili dolayısıyla temsili karne aldı. Osmangazi ilçesi Dikkaldırım Mahallesi’ndeki Rahmiye Malcıoğlu İlkokuluna girdikten sonra okul yönetimi tarafından sahiplenilen kedi, yeni yuvasında yaşamaya devam ediyor. Renklerinden dolayı öğrencilerin “Karamel” adını verdiği kedi, okuldaki çocuklar tarafından ilgiyle bakılıyor. Yarıyıl tatiline giren öğrencilerin yanı sıra Karamel’e de temsili bir karne hazırlanması çocukları mutlu etti. SEVGİLİ KARAMEL, DÖNEM BOYU ÇOK ÇALIŞTIN” Karamel’in fotoğrafının yer aldığı karnede, “Sevgili Karamel, dönem boyu çok çalıştın. Çocukları motive etmek zor iştir. Bunu ustaca başardığın, onların sevgisine tüm tatlılığınla karşılık verdiğin için sana teşekkür ederiz. 2. Dönem de başarılarının devamı dileriz.” ifadeleri kullanıldı. Karnelerini alan öğrenciler Karamel ile hatıra fotoğrafı çektirdi. Okul Müdürü Mustafa Güneş, Karamel’in soğuk bir günde okula sığındığını ve sonrasında hiç gitmediğini söyleyerek, “Öğrencilerimiz çok sevinçli. Karnelerini alacaklar. Dinlenip tekrar okullarına dönecekler. Karamel de ilk karnesini aldı. Çocuklar motive etmesi bizi de sevindirdi. Karamel’i okulumuzun yeni bir üyesi olarak görüyoruz. Öğrencilerin okula geldiklerinde sabah ilk olarak ‘Karamel nerede?’ diye soruyorlar. Bu da çocukların onu sevip, sahiplendiklerini gösteriyor.” diye konuştu. |
|
|
#2 |
|
Çevrimdışı
|
Çocukların belki de gitmek istemediği okula her gün gitmiş. Takdir edilesi.
Hoş bir davranış. Bugünkü yaş mamalar Karamel için
|
|
|
#3 |
|
Çevrimdışı
|
Yoktu ki benim gittiğim okula sığınan kedicik, ondan böyle zekam az gelişti.. Olsaydı sınıfımızda bir kedi, aynştayn olurdum. :asabi: |
|
|
#4 |
|
Çevrimiçi
|
Ya bakışlarını yerim senin
Bu tür haberleri görünce pamuk gibi oluyorum.
![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#5 |
|
Çevrimdışı
|
(: Çok iyi düşünülmüş.
![]()
Mustafa Kemal Atatürk İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#6 |
|
Çevrimdışı
![]() Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
Biz de okulun köpeğine vereydik keşke. Hiç devamsızlık yapmadı kerata. Sabah öğrencilerin peşine takılıp geldi. Akşam onlarla çıktı.
![]() "İlim Çin'de bile olsa ara." dediler.
Onlar aklı bir kutuya kilitlediler. |
| Yer İmleri |
| Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|
| Forum | Bilgilendirme | Künye |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc. Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece |
Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir. |
|