![]() |
|
|
|
|
#1 |
|
Çevrimiçi
|
Fatih Terim: Doğru seçim, doğru insanlar
Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim, 2-0'lık Erzurumspor galibiyetinin ardından konuştu. ![]() Süper Lig’in 27. haftasında Erzurumspor’u 2-0 yenerek liderliğini sürdüren Galatasaray’da teknik direktör Fatih Terim, mücadeleyi değerlendirdi. Yayıncı kuruluşa konuşan Terim galibiyeti, “Oyuna çok iyi başladık. Kontrolünü elimize aldık. Genel olarak buradaki maçlarda böyle oluyor. Oyunu hemen diğer sahaya yıkmaya çalışıyoruz. Bu sahada yapabileceğimiz pas oranının en yükseğini yapmaya çalıştık” sözleriyle yorumladı. İkinci yarıda kalelerinde fazla pozisyon verdiklerini belirten Fatih Terim, “Maalesef goller biraz geç geldi. Çok üretken olamadık açıkçası. 1-2 pozisyonumuz vardı. Rakibin 1 pozisyonu vardı. Başka da tehlikeli oldukları an yoktu. 2-0, 3 puan, sıkıntı saha, bunların hepsini kattığımızda ikinci yarı beklediğimiz gibi geçti. İkinci yarı biraz fazla pozisyon verdik. Bunları vermemeliydik. Onlardan birini yeseydik sıkıntıya girerdik. Bizim en büyük sıkıntı rakibin geçiş hücumları. Geçişi savunmak zordur. Baskılı oynuyoruz, çok adamla orada oynamak istiyoruz. Kontratakları yiyoruz. Bu riski alacağız, bu da zordur” diye konuştu. Takıma devre arası transfer döneminde katılan isimlerden memnun olduğunu açıklayan Galatasaray’ın teknik patronu, “Her geçen gün daha da alışacaklar. Ocak’ta gelip kısa sürede verdikleri pozitif katkı hakikaten takdire şayan. Onun için mutluyum. Doğru seçim, doğru insanlar. Ekibimiz, kulübümüzü kutluyorum” dedi. Sözcü ![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#2 |
|
Çevrimdışı
![]() Üyelerin profil bilgilerini yalnızca kayıtlı üyeler görüntüleyebilir. Lütfen kaydol bağlantısından üye olunuz.
|
Muhammed çok isabetli bir transfer. Her maç gol atıyor. Bonservisi mutlaka alınmalı. Çok iyi fiyatlara satılailir.
![]() "İlim Çin'de bile olsa ara." dediler.
Onlar aklı bir kutuya kilitlediler. |
|
|
#3 |
|
Çevrimdışı
|
2. gol ofsayt.
Gsnin rakipleri gol atmamak için ellerinden geleni yapıyolar. ![]() İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
| Yer İmleri |
| Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|
| Forum | Bilgilendirme | Künye |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc. Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece |
Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir. |
|