![]() |
|
||||||
| Forumel Sözlük Interaktif sözlüklerin formatında, her türlü kavramın tanımlanıp yorumlanabileceği sözlük, Forumel Sözlük! |
| ||
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
|
#1 |
|
Çevrimdışı
|
Birinin gerçek yüzünü görmek.
Birinin gerçek yüzünü görmek.
Ne kadar erken olursa, o kadar şükredilmesi gereken eylemdir. Sevdiğiniz biri ise, gönlünüzle baktığınız için, gerçek yüzünün farkına varmanız çok zordur,ancak size bir kıyak yapıp, kendi maskesini düşürmelidir ki, görebilesiniz. Zararın neresinden dönerseniz kardır elbette lakin maskelerin düşüşünü beklemekten başka çareniz yoktur. ![]() Bazı kadınların yaraları hücreseldir, Bazılarınınki ise zihinsel. Birini iyi etmek için gereken tek şey Ucube bir yara bandı, diğerini iyileştirmek içinse Zürafaların uçması gerekmektedir. Hüsran dolu bir geçmişten asla Bakire bir gelecek beklenmez. Umut yorucudur, hayal kırıklıkları ise Saç kırıklarına sebeptir. Ve bilinsin ki saçlarını kendi kesen kadınlar, Geceleri uyumadan yastığı ısırarak ağlıyordur. Vesselâm.. |
|
|
#2 |
|
Çevrimdışı
|
içerdiği anlam aslında her zaman olumsuzluk barındırmayan eylemdir...öyle ki; birinin gerçek yüzünü görmüş olmak,görebiliyor olmak ona karşı yargılarınızın,hissiyatınızın yol yakınken değişmesine ve o kişiden görülebilecek olan zararın minimum'a indirilmesine vesile olacaktır..aynı kişiye bir daha asla aldanmayacak olduğunuz için sevindirirken, aynı oranda kahreder, keşkelerle dolu cümleler kurdurur insana.
![]() ❥ Tek pişmanlığım;
yanlış kişiler için yaptığım doğrular. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Şu anda 0 mesajınız var. |
|
|
#3 |
|
Çevrimdışı
|
Hakkında bazı şüpheleriniz vardır, onlar gerçek çıkmıştır. Yanıltmasını istemişsinizdir, güvenmeye çalışmışsınızdır aslında hiç güvenmemişsinizdir; sonunda haksız da çıkmamışsınızdır. İşte böyle bir durumda sadece kendinize kızarsınız, keşke yapmasaydım diye kendinizi suçlarsınız. Tersi daha mı kırıcı yoksa bilerek kabullenmek mi? Her ikisinde de suçladığımız hep kendimiz oluyoruz. Herkesle aramıza mesafe koymak zorunda kalıyoruz. Başkasının hatalarını bir başkasına yüklüyoruz. Kötü olan, bize büyük travmalar açıyor..Aynı zamanda yediğimiz kazıklardan sonra, bizlerde birer maske sahibi oluyoruz. Gülen yüzümüzü göstermiyoruz, içimize kapanıyoruz. Kendi dünyamızda yaşayarak insanlara karşı daha mesafeli oluyoruz. |
|
|
#4 |
|
Çevrimdışı
|
Görmemeyi yeğlediğim. Mutlu eden yalanlar ve mutsuz eden gerçekler seçenekleri var ya hani? Artık mutlu olalım da yalan olması önemsiz diye düşünüyorum.
|
|
|
#5 |
|
Çevrimdışı
|
Olabilir. Çoğu insan gerçek yüzünü saklıyor zaten.
Kimsenin ilk yaşadığı bir durum değil, o yüzden üzülmeyin normal sıradan şeyler artık.. |
|
|
#6 |
|
Çevrimdışı
|
Aslında belki de tam öyle bir insan. Gerçeği o belki de. Fakat biz verdiğimiz değer ile anlamıyoruz. Sonra Allah'ın işi midir kafamıza saksı mı düşer bi bakarız ki karşımızdaki afedersiniz bk gibi biri. Sonra ben nasıl değer verdim dersiniz fakat hayatımıza giren herkes güzel dersler veriri bizlere. İyi veya kötü ders derstir, öğretir.
|
|
|
#7 |
|
Çevrimdışı
|
Şaşırtmıyor.
Çünkü tüm ihtimal senaryolarını çiziyorum kafamda. Bu yüzden de kişinin ne mal olduğunu direkt görüyorum. |
| Yer İmleri |
| Konuyu 1 kişi okuyor: (0 üye ve 1 misafir) | |
|
|
| Forum | Bilgilendirme | Künye |
|
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc. Forum Sahibi: Dea Dia ve Gece |
Sitemiz; yer sağlayıcı bir forum sitesidir. Forumel.Com adresimizde yapılan paylaşımlar, moderasyon ekibimizin onayına dahil olmadan direkt olarak yayınlanmaktadır. 5237 sayılı TCK (Türk Ceza Kanunu) ve 5651 Sayılı Kanun'un ilgili maddelerini ihlal eden kişilerin IP adresleri de dahil olmak üzere sair kişi veya adli mercilere müzekkere (Resmi Üst Yazı), tarafımıza tanzim edildiği takdirde paylaşılacaktır. Hukuka aykırı bir paylaşımın olduğunu düşündüğünüz mesaj ya da konuyu; İLETİŞİM linkine bildirim yoluyla iletebilirsiniz. 48 saat içerisinde mevcut şikâyetiniz üzerinden tarafınıza ulaşılacak, gerekli işlemler tesis edilecektir. |
|